SkyMarshall Arts Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Og bare så det er sagt, pulverkaffe er ikke kaffe!8044989[/snapback] Det må jeg si meg bra enig i ja! Foreldra mine drikker mye pulverkaffe, og det klarer jeg selvfølgelig og drikke i "nødsituasjoner" - men det faller ikke mye i smak for å si det sånn. Som sagt er det Friele som er favoritten her - og den skal traktes. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er nok ikke den største kaffedrikkeren, men jeg synes at traktet kaffe blir litt for surt? Kaffe på de fleste bensinautomater smaker absolutt ikke noe godt heller. Gi meg kaffe fra presskanne. Det er godt det! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kaffe smaker skikkelig ille første gange, men etter en 5 kopper begynner det p bli godt Du kan ha oppi melk for å mildne smaken, også for å få ned de første koppene, kan det være lurt å ha noe å spise til f.eks. boller. Ellers kan det også være smart å starte med iskaffe som bare smaker litt kaffe og er kjempegodt Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kald kaffe = Uansett hvilken sort.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Koffein er skumle saker. Går rutinene skeis vil du ikke fungere helt optimalt. =p Du er sikkert avhengig, som mange andre allerede. Men noe man kan prøve er å først drikke med melk og sukker, og minke mengden melk og sukker gradvis. Da venner du deg til smaken til slutt, uten å tvinge ned noe som minner om varmt mensblod i litervis først. Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hehe:) er bare og begyne og drikke det drikk litt og litt:) begyn gjerne med kaffe som har sjokkolade smak først Lenke til kommentar
macciato Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 macciato fra 7 eleven e heaven ha oppi en sånn litn pose me sukker og pittelitt vaniljegreie som står i de flasken=Vidundelig kaffe! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ingen her som har prøvd kaffi med sjokopulver då? Drikk det no. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ingen her som har prøvd kaffi med sjokopulver då? Drikk det no. 8056433[/snapback] Er det godt? Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 kakao-->kakao med en skvett kaffe-->Cafe mocca-->Kaffe med en skvett kakao--> Kaffe;) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det godt? 8056450[/snapback] Særs godt, ei blanding av sjokolade og kaffi, meir som kaffi mocca. Mengda med sjokopulver regulerar du så klart sjølv etter smak. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 kakao-->kakao med en skvett kaffe-->Cafe mocca-->Kaffe med en skvett kakao--> Kaffe;) 8056498[/snapback] Nam! Det er kjempe godt! Lenge siden jeg har drukket det nå, må vel kjøpe det igjen! Jeg liker heller ikke kaffe, men Cafe mocca er digg! Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nam! Det er kjempe godt! Lenge siden jeg har drukket det nå, må vel kjøpe det igjen! Jeg liker heller ikke kaffe, men Cafe mocca er digg! 8056575[/snapback] hehe ja, var sånn jeg begynte å drikke kaffe ihvertfall, følte meg så voksen da jeg gikk på kaffebrenneriet og kjøpte en cafe mocca istedet for kakao:P Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Husker enda godt da jeg begynte å drikke kaffe. Helt vanlig altså, uten melk og alt. Bare ren.. Det var i 5-6 års alderen det hele startet.. Ganske sykt å tenke på Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg er nok ikke den største kaffedrikkeren, men jeg synes at traktet kaffe blir litt for surt? Kaffe på de fleste bensinautomater smaker absolutt ikke noe godt heller. Gi meg kaffe fra presskanne. Det er godt det! 8049917[/snapback] Her går det mye i presskanne kaffe ja. Kjøper sånn nykverna kaffe i butikken. Det er bare så utrolig digg. Kaffen min smaker også Kaffe, mens den mamma lager på traktern smaker litt surt. I tillegg har hu alltid litt lite i. Nytrakta kaffe er greit så lenge den ikke har stått på kanna lenge. Presskanne FTW Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Trakteren her i heimen blir brukt til te. Ganske smart måte for å få god te, samtidig som den ikke blir for bitter. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Trakteren her i heimen blir brukt til te. Ganske smart måte for å få god te, samtidig som den ikke blir for bitter. 8056661[/snapback] Missbruke en kaffetrakter på den måten. *Løpe ned for å hente en kopp kaffe* Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Og bare så det er sagt, pulverkaffe er ikke kaffe!8044989[/snapback] Det må jeg si meg bra enig i ja! Foreldra mine drikker mye pulverkaffe, og det klarer jeg selvfølgelig og drikke i "nødsituasjoner" - men det faller ikke mye i smak for å si det sånn. Som sagt er det Friele som er favoritten her - og den skal traktes. 8047407[/snapback] Heh, synes pulverkaffe er langt bedre enn nytraktet kaffe, men det kan også være på grunn av at jeg ikke har noen god traktet kaffe. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Trakteren her i heimen blir brukt til te. Ganske smart måte for å få god te, samtidig som den ikke blir for bitter. 8056661[/snapback] Missbruke en kaffetrakter på den måten. *Løpe ned for å hente en kopp kaffe* 8056676[/snapback] Misbruke? Nei, dette er ordentlig bruk! Burde egentlig hete te-trakter! Til kaffe skal presskanne brukes! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 king of kong du har skjønt det du også. Endelig noen ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå