F.torres Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Hehe. Men bare vente til det begynner å falle i smak..okay, høres greit nok ut for du nevner ingenting om å drikke den. Bare vente på at den faller i smak Neida...men kanskje jeg skal prøve å lage meg litt, selv om jeg ikke en gang kan å lage kaffe :S 7986085[/snapback] nei skal vente til det faller i smak;) er ikke noe bedre og spise tørre kjeks spise sukkerbiter og drikke kaffe sammen med litt x-box 360 chill:) Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 X-Box?! Det er ikke bra...ikke PS heller. Men data derimot Men okay...da får jeg bare sitte foran pc'en og vente på at kaffen smaker godt lol Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 X-Box?! Det er ikke bra...ikke PS heller. Men data derimot Men okay...da får jeg bare sitte foran pc'en og vente på at kaffen smaker godt lol 7986147[/snapback] lol hvorfor mot x-box? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 bare vær litt forsiktig med mengden, jeg tømte akkurat i meg en liter med kaffe på ca en halvtime. føler meg ikke helt bra føler meg utrolig overtrøtt, eller noe. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hehe. Men bare vente til det begynner å falle i smak..okay, høres greit nok ut for du nevner ingenting om å drikke den. Bare vente på at den faller i smak Neida...men kanskje jeg skal prøve å lage meg litt, selv om jeg ikke en gang kan å lage kaffe :S 7986085[/snapback] Drikker foreldrene dine kaffe? De vet nok hvordan du kan lage en grei kopp kaffe kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Joa...men jeg vil helst prate minst mulig med dem. Har vært litt krangling o.l i det siste. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Joa...men jeg vil helst prate minst mulig med dem. Har vært litt krangling o.l i det siste. 7988145[/snapback] Hehe, så det er ikke bare jeg som helst vil slippe å snake med foreldrene mine? Nei, men mine foreldre ble faktisk glade for at jeg ville begynne å drikke kaffe For nå lager jo jeg kaffe, så slipper de å gjøre det hver gang. Eller så gjør du som jeg har sagt før her et sted, du kjøper en boks med Nestlé Café au Chocolat, Cappuchino eller noe sånt, det er så enkelt at, det er små poser med pulver som du blander ut i en kopp varmt vann Og mange smaker veldig godt jeg drikker sånn hele tida (pappa pleide å stjele dem, men han slutta etter jeg ble shitsur og skjelte han ut en morgen jeg ikke hadde fler ) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hvorfor skal så mange klage på at han har lyst til å begynne med kaffe? Og noen sammenligner denne tråden med tråden om han som ville begynne å røyke. kaffe er noe HELT annet, og istedetfor helseskadelig, er det bra og det gir energi. svar han så spørsmålet Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) hvorfor skal så mange klage på at han har lyst til å begynne med kaffe? Og noen sammenligner denne tråden med tråden om han som ville begynne å røyke. kaffe er noe HELT annet, og istedetfor helseskadelig, er det bra og det gir energi. svar han så spørsmålet 7989133[/snapback] Ja ikke sant, hvorfor begynne å drikke kaffe hvis du ikke har lyst? :!: Jeg hadde også Lyst til å lære å like kaffe, nå liker jeg det kjempegodt Endret 21. februar 2007 av Chelett Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Mange begynner å røyke i fylla, jeg har prestert å begynne med kaffe i fylla. Go figure Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 mange ting begynner visst i fylla ... hehe, ikke JEG nei Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg pleier å ta en kopp i midtimene på skolen, kan få gratis kaffe i matvarebutikken rett ved. Synes ikke kaffen smaker noe særlig vondt, det gjorde det kanskje i begynnelsen. Drikker egentlig bare dette for å prøve holde meg litt mer våken de neste 4-5 timene.. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 JESS, heter det midttime hos dere også? hvor bor du? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 I profilen hans står det Oslo, så det er vel kansje en pekepinn? uansett, off topic så det holder. OnT: Drikker kaffe når jeg enten er tørst, ikke har noe annet å gjøre eller er jævlig trøtt. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har kaffekanna klar når jeg skal ut på kodekveld Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Eller så gjør du som jeg har sagt før her et sted, du kjøper en boks med Nestlé Café au Chocolat, Cappuchino eller noe sånt, det er så enkelt at, det er små poser med pulver som du blander ut i en kopp varmt vann Og mange smaker veldig godt jeg drikker sånn hele tida Det heter vel Cappuchino au Chocolat, ja.. Endret 22. februar 2007 av Gissan Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Eller så gjør du som jeg har sagt før her et sted, du kjøper en boks med Nestlé Café au Chocolat, Cappuchino eller noe sånt, det er så enkelt at, det er små poser med pulver som du blander ut i en kopp varmt vann Og mange smaker veldig godt jeg drikker sånn hele tida Det heter vel Cappuchino au Chocolat, ja.. 7999853[/snapback] skal prøves ut:) Lenke til kommentar
Frysedisk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Nå har jeg lest denne tråden, og én ting bør da være ganske klart; pulverkaffe kan knapt kalles kaffe. Hvis man drikker kaffe pga smaken, er pulverkaffe definitivt ikke veien å gå. Det kan etter min mening kun forsvares å drikke sånt skvip til rent formålsbruk dersom man sliter med å holde seg våken - og ikke har skikkelig kaffe tilgjengelig. Det er -stor- forskjell i smak på pulverkaffe og skikkelig kaffe. I den grad man snakker om å "lære seg" å drikke kaffe, er man ikke utlært før man har skjønt at pulverkaffe er noe man helst bør holde seg unna dersom det er mulig. Endret 26. februar 2007 av Frysedisk Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå har jeg lest denne tråden, og én bør da være ganske klart; pulverkaffe kan knapt kalles kaffe. 8030740[/snapback] Hva snakker du om? Pulverkaffe er godt, det. Kølsvart Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Haha, du har ikke laget tjære før, frøken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå