k1mzor Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Synes egentlig ikke du skal begynne. Det er ikke spesielt sunt akkurat. 7973600[/snapback] Øl er heller ikke sunt, men allikevel ser du en nødvendighet i det på fest/utesteder. 7974602[/snapback] Selfølgelig. Kaffe gir ikke på noen måter den samme rusen som øl. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 man har jo en grunn til å drikke øl, for å bli beruset. det er ingen grunn til å drikke kaffe, utenom at det er "kult" Lenke til kommentar
Aleex89 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Liker ikke kaffe jeg heller, det eneste tilfellet er hvis jeg er ute å drikker, da kan det hende at jeg drikker karsk men da er jeg nok i form før jeg begynner å drikke. Kommer nok aldri til å drikke kaffe heller, ihvertfall ikke noe mye kaffe Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvordan begynne å drikke kaffe? Få deg et kontor i umiddelbar nærhet til en kaffemaskin, så går det nesten av seg selv. Jeg drikker ikke kaffe fordi det er "kult", men fordi det er som et lite snack i seg selv.. Det piffer opp arbeidsdagen. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kaffe er ikke så sykt godt etter at du blir vant til det. Det er godt som mye annet.. Har startet en dag med kaffe og røyk ganske mange ganger og det fungerer faktisk fint.. Med mindre du er utrolig sulten 7972936[/snapback] Du vet at det ikke er smart å droppe frokosten sant? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 nå drikker jeg ikke kaffe, men kommer sikkert til å starte Øl smakte heller ikke godt de første gangene, men nå er jo det bare nydelig Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 man har jo en grunn til å drikke øl, for å bli beruset.det er ingen grunn til å drikke kaffe, utenom at det er "kult" 7975034[/snapback] Drikker kaffe fordi det er godt nå som det er så kaldt, og blir kvikkere av det Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 man har jo en grunn til å drikke øl, for å bli beruset.det er ingen grunn til å drikke kaffe, utenom at det er "kult" 7975034[/snapback] Jeg valgte å sammenligne det med øl fordi den første flaska med det også smaker dritt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 det varierer veldig da, jeg syntes øl var godt fra første flaske... sikkert en del som har det slik med kaffe også... Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) det varierer veldig da, jeg syntes øl var godt fra første flaske...sikkert en del som har det slik med kaffe også... 7978657[/snapback] Tør påstå at flertallet er uenig med deg i at den første kaffekoppen/ølflaska var god. Endret 19. februar 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Grunnen til at jeg aldri likte kaffe når jeg var liten, var fordi moren min lagret kaffe i "kaffeglass" SJUKT LENGE... Smakte bare bittert, og jeg ba henne smake noe kaffe jeg lagde for ei stund sida, hun ble hekta igjen (hun har ikke drukket kaffe på flere år)... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kaffe er godt med litt melk i, og en liten dæsj sukker. Mocca-kaffe er også godt. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg trodde og/å-regelen kom før kaffedrikking, men nei. Lykke til med begge deler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Dere som sier at ham må skaffe seg et kontor i nærheten til en kaffemaskin, eller verve seg inn i militæret. Gutten er jo bare 13 år! (Samme som meg ) Endret 19. februar 2007 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 da er det vel egentlig bare å tvinge ned nok liter kaffe til at det blir godt... er ingen annen måte å gjøre det, uansett om du har kontor nærme kaffe-maskinen eller er i forsvaret, så må det ned en del kaffe før det er godt, er ingen garanti for at kaffen er god da heller Lenke til kommentar
klute Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Synes egentlig ikke du skal begynne. Det er ikke spesielt sunt akkurat. 7973600[/snapback] Øl er heller ikke sunt, men allikevel ser du en nødvendighet i det på fest/utesteder. 7974602[/snapback] Øl er faktisk ganske sunt, ja, så lenge man holder seg til små doser. Hvis du snakker om vanlig norsk helgeforbruk, så blir det en helt annen sak. Tilbake til topic: Jeg har prøvd flere ganger å lære meg å like kaffe, men har aldri fått det til. Jeg har kommet såpass langt at jeg kan drikke en kopp i ny og ned uten å ha voldsomt i mot smaken, men det ville aldri falle meg inn å sette på kaffe selv eller be andre gjøre det på eget initiativ. Det er drikkandes, men ikke godt. Edit: Hvis OP bare er 13, ville jeg anbefale ham å glemme hele greia og prøve igjen om noen år. Det er stor forskjell på smaksløkene til en 13-åring og en 18-åring. Endret 19. februar 2007 av klute Lenke til kommentar
veos Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Alle sier kaffe smaker vondt første gangen, er det mine smaksløker det er noe gale med? Tok meg en kopp kaffe første gang som 16 åring, for å "holde meg våken" under et dataparty. Likte det, og ble bare mer og mer glad i kaffe for hver kopp. Piffer jo opp skole/arbeidsdagen veldig bra, og fungerer mot en trøtt kropp. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg var heller ikke noe særlig glad i kaffe før, men en dag bestemte jeg meg for å virkelig smake på det. Drikke en hel kopp lissom, og da syns jeg det var ganske så godt. Så enkelt er det egentlig. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg synes kaffe smakte analskjegg første gangen, samme med øl. Men det blir bare bedre og bedre Man blir jo også våken av kaffe, pga. koffeinen Endret 19. februar 2007 av Orpheus Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Effekten, eller koffeinen, finnes jo også i Cola? Alle liker Cola. Problemet er løst. Her efter bliver det bare Cola til morgenmaden. Endret 20. februar 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå