Gå til innhold

hvordan begynne og drikke kaffe?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har så lyst til og begynne og drikke kaffe, men får det ikke ned. Og det smaker helt JÆVLIG. smaker det godt etter noen kopper?

og en ting til åssen får jeg kaffen god ikke noe sterke greier, men noe mild og godt. noe extra jeg kan ha oppi?

7972728[/snapback]

Hvorfor vil du begynne å drikke kaffe når du ikke liker det. Er det tøft?

Lenke til kommentar
Haha.

Husker det var en fyr her for noen måneder siden, som ville begynne å røyke. Han synes det smakte "bæsj", men var fast bestemt på å bli avhengig.

Tulling.

Ikke drikk kaffe hvis du ikke synes det er godt. Hvorfor gjøre noe ubehagelig? :D

7972764[/snapback]

Noen folk er merklige

Men likte ikke kaffe selv, før i vinter når jeg drakk kaffe for og holde varmen, nå så har kaffe blitt en vanesak for meg

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man ikke ha lyst til å tilegne seg smaken på noe? Kaffe er billig, varmt, godt og oppkvikkende, et viktig sosialt smøremiddel og sikkert en hel haug med andre ting. Noen liker det fra barnsben av, mens det for andre er en "aquired taste". Begynn med capuccino, så går du over til sterkere saker etter hvert.

Lenke til kommentar
Begynn med å drikke kun i bittesmå slurker, gjerne til kaker.

Så øker du gradvis mengdene med kaffe du tar i hver slurk, å til slutt synes du det smaker himmelsk :)

Sukker kan også hjelpe litt på smaken :)

7972988[/snapback]

ok åssen lager jeg en god kaffe. tenker på oppskrift:)

Lenke til kommentar

Kaffe er oppfriskende, har du sittet lenge med et arbeid, så hjelper en kopp kaffe<3

Drakk ikke kaffe for halvt år siden, men prøvde det etter noen timer i notpad, fikk en helt fantastisk opplevelse, kunne kode mer, før var det bare og legge seg..

Men, prøv litt sukker i kaffen, eller melk.. Eventuelt kan du prøve en anne type kaffe, capuchino, expresso, og gud veit hva dem nå heter..

Lenke til kommentar

dra i forsvaret(HV), var der jeg lærte å drikke kaffe...

når vi var på skytebana fikk vi varm saft eller kaffe, safta var ikke god, det var heller ikke kaffen, men den var bedre enn safta, etter en stund ble det godt med kaffe :)

evt så er det bare å tvinge det i seg, men ser ikke vitsen med det hvis du ikke synes det er godt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...