Gå til innhold

Vet dere hvilket spill dette er?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Tja.. blir kansje ikke lett å finne ut dette men jeg har hatt hovedmusikken musikken til dette spillet på hjernen LENGE!

Det er et gammelt spill som som var på enten NES eller SNES og det eneste jeg husker fra det bortsett fra melodien er at første bossen (tror det var første iallefall) var en stor slange, Siste bossen var en alien eller noe som slagga mye når du skada den. Så faktisk ut som om den spydde :D Et stykke inn i spillet så skulle man inn i en kirke eller noe sånt å gå på noen store piano tangenter og spille en spesiell melodi som (jeg tror) hevet et skip som hadde sunket for at man skulle komme videre. Spillstilen var kansje litt som det første Zelda spillet og noen av fiendene var og hodeskaller med vinger og flaggermus som bare flaksa rundt i de forskjellige hulene og skada deg litt etter litt og noen andre digre troll figurer som tålte alt for mye juling.

Det er kansje veldig vanskelig å skjønne hva slags spill det er ut ifra det lille jeg husker men hvis noen bare har en liten tanke om hva det kan hete så fortell meg det :)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
et skudd i moerket.. det er ikke lagoon? (snes rpg)

7981102[/snapback]

Søkte på det nå å fant noen bilder og info. Det ligner ganske mye for det er samme spillstil men det er ikke riktig desverre :( Spørs om det spillet jeg er ute etter er på NES da for det har dårligere grafikk enn dette husker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...