Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har fått en (vond) uvane med at jeg spenner i ting når jeg blir sur, er virkelig vondt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg biter tennene hardt sammen. Det samme gjelder når jeg får vondt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 jeg surmuler resten av dagen og lar det gå utover andre eventuelt går jeg en kort tur med hunden og/eller iPoden. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg slår ofte i veggen. Det kan gå hardt utover hendene, men det pleier da ikke være verre enn at jeg er god etter en uke igjen. Ellers er det dessverre av og til at jeg slår istykker eller knuser ting. Damn, det hjelper iallfall. Bare å prøve å ikke ødelegge de dyre tingene Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg sitter helt rolig, men blir sannsynligvis sprutrød i trynet. Når jeg får vondt så sier jeg au, lavt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå