Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør du vist du blir jæv**** sur?


Bendorama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for meg er det 2 type sinna heter:)(eget ord)

ene er spill sint, da slår jeg noe som allerede er dødt,kan ikke slå på tastauret, spiller på laptop.

 

andre er ssint på personer da hopper jeg i senga og biter i puta og drar og hopper rundt som en annen tulling, skjerer litt i senga med kniv elelr biter litt etc. siden det gjør pappa sur og da tar jeg igjenn :whistle:

jah jeg blir ikke så lett sur men når det skjer så ikke vær i min vei. Jeg slår deg ikke bare for deg til å slytte deg så jeg kan ta eller gjøre noe med det som har gjort meg sur:)

8034841[/snapback]

Kniv, hjelp :cry:

8035264[/snapback]

:devil::evil: muhaha

Lenke til kommentar

Det som jeg pleier å "roe" meg ned med når jeg virkelig er forbanna, er vell å slå til noe. Uansett hvilken gjenstand, bare smeller til mitt hardeste.

 

Kan ta til dømes da jeg spilte BF2, hadde den perfekte headshoten, men fikk selvfølgelig opp " there is a problem with your connection", dette resulterte i at jeg selv ble drept.. Slo så hardt i CRT-skjermen at den svartnet.. :roll:

Lenke til kommentar
Slår i puta. Skånsomt for både knoker og inventar ;)

8606609[/snapback]

 

 

Haha, akkuratt det samma gjorde jeg når Strømsgodset spilte så røva på søndag. Eneste ulempa var at jeg beregna litt feil og klinte til kanten av senga :(

Blei litt blod da ja :w00t:

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Når jeg sitter å redigerer et bilde, og er i sluttfasen etter å ha jobbet med det i 2t 30min så dobbelklikker jeg for å forstørre bildet, å så henger pc'n seg slik at programmet sluttes...

 

Da blir jeg først forbanna.... så utrolig lei meg.. er på kanten til å felle en tåre i ren frustrasjon...

 

Så prøver jeg dagen etter å så skjer det samme... da går det hardt utover musa, tastaturet og ørene (Slå på full guffe på mp3 å en kraftig headsett....

 

 

 

Aargh!

 

Edit: Kan føye til at når jeg er skikkelig forbanna på noen så kan jeg bite i puta, dyna, slå hardt i noe, får vondt uten å skjære en grimase, trampe hardt, banne (Selvfølgelig), ødelegge ting som ikke har noe med saken å gjøre....

 

så masse en gjør når man er forbanna...

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...