trygveaa Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg pleier å gjøre sånn. Neida, jeg er ikke så gal. Jeg pleier ikke å gjøre så mye, kanskje slå litt i bordet, men jeg får noen ganger lyst til å hive noe svært (f.eks. PCen) ut av vinduet. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg ødelegger ting, blir bare som regel sint når jeg sitter å spiller. Så går utover skjerm, tastatur og mus. Har ødelagt 2x razer muser, 2 headsets og en skjerm de 2 siste åra. Har ikke selvkontroll i det hele tatt når jeg spiller... Greire å oppføre meg i sosiale sammenhenger irl, hender at sinne flyter over når jeg krangler med familie medlemmer, men da har man jo alltids bilder o.l å knuse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noe jeg alltid gjør: Spiller veldig høy musikk Smeller med døra Skriker noe Noe jeg noen ganger gjør: Sparke i døra eller kaste noe jeg finner for å bråke enda mer.. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Som oftes så bare klikker det oopi hodet og finner det første jeg kan knuse melom hendene på meg Jeg har vel knust godt og vel over 5 tastaturer helt, så nå har jeg bare sånne gamle 50 kroners tastatur. hehe Men hvis jeg har anledning, så setter jeg meg ned og mediterer for å få kontroll på meg selv. Det å klare å lukke alt ute, og slette det man har i hodet er en fin ting Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Om jeg blir sur når jeg spiller, så avslutter jeg som regel jeg det jeg holder på med og går og legger meg en 5-10 minutter på senga. I den "virkelige verden" så blir jeg helt stille og prater ikke på kjempelenge. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Slår hardt i veggen hvis jeg blir ekstremt sur Men det er som regel ikke på grunn av Spill da.. eller eneste spillet jeg ble passivt aggresiv av var Battlefield 2, men det spilte jeg ikke så lenge ^^ Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg blir ikke sur, men demmer opp alt raseri. Så en dag tar jeg slegga mi, og knuser et eller annet til pinnved. It's fun, yes it is, yes, it really is. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 viser aldri at jeg blir sur hvis jeg er ilamme massevis av folk. men hjemme når jeg f.eks. spiller kan jeg rope/banne, slå i bordet, avinstalere spille. og når jeg er riktig sint eller uannset tar jeg fra bassen å spiller litt, og da er alt okei Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg setter på en klassisk pianokonsert på stereoen, og prøver å slappe av. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 tar meg en sykt hard treningsøkt. funker hver gang du får ut energien og da blir du egentli ikke så sint lenger. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Setter på drithøy musikk, slår inn i veggen til knokene ikke orker mer og kanskje jeg tar meg en løpetur. Det er veldig effektivt, ettersom når man er sliten får man tankene over på noe annet.. Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har deseverre en tendens til å slå i stykker dører... Sånn for å være prevantiv, så er det trening, gjerne jogge i regn som funker. Eller som sagt i 99 % av postene, HØY musikk. Cervin Wega! foh the winh! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Når jeg er sint/deppa/frustrert pleier jeg å øve på trommer til jeg svetter ihjel og faller sammen bak bøttene, høre på musikk eller trene! Banke bøtter er best brukt av de tre, deilig å få ut sinnet på Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvis jeg blir jævlig sur, så ganker jeg de tilbake.... Neida. Blir sjelden sur selv. Er jo greit å være alene hjemme og skrike litt da... Eller slå hardt på en veldig hardt vegg! Det funker alltid bra for meg! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Til syvende sist, kjøper nytt tastatur, plastrer knyttnevene, eller erstatter det elektriske utstyret det måtte gå utover. Svart metall hjelper meg forøvrig til å få det ut uten å knuse ting. Men hvis dere trodde dere hadde hørt fæl språkbruk har dere ikke hørt meg når jeg blir sinna. Hadde et utbrudd for ikke så lenge siden. Satt i timen der liksom, skikkelig konsentrert. Plutselig får jeg en basketball rett i fjeset (i tillegg rett i kjeven som jeg har problemer med allerede). Da ble jeg så jævli forbanna at det resulterte i at læreren min sto å lo av alle ordene jeg greide å vri ut av meg. Deriblant jævla utflodsfjes, fitte med løk, and so on. Det var det eneste som passet inn her, men det var mye verre når det sto på. Tørr ikke nevne mer, har 0% advarselsnivå, og vil gjerne ha det værende der! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg kjører bil... så raskt og farlig som jeg bare får til, mens jeg skrur opp bassen og lyden så mye jeg får til.. Samme når jeg er deppa osv.. Eneste som hjelper meg å slappe av er å kjøre raskt eller sidelengs.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Whiner om hvor sur jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå