Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør du vist du blir jæv**** sur?


Bendorama

Anbefalte innlegg

Normalt sett har jeg latt sinnet mitt gå utover døde ting som keyboard, mus, gode gamle crtskjermer :love: , vindusruter (sparket igjennom en armert rute i dritsinne :innocent: ).

 

Men har aldri latt sinne mitt gått fysisk utover andre personer rundt meg, men kanskje litt mer psykisk ;)

 

Er egentlig en ganske rolig person som du skal trekke sykt mye opp før det sier *pang*. Men det har skjedd ja :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Skal egentlig en del til, men det kommer igjen ann på mitt humør og hvem/hva det er som irriterer.

 

På en god dag klarer du ikke og irritere meg.

På en dårlig dag kan jeg fort bli sur.

På en dårlig dag og feil person kan gå VIRKELIG galt.

 

Heldigvis har det bare vært noen dører osv som det har gått utover sålangt, tror jeg forklarte en situasjon tidligere i tråden :p

Lenke til kommentar
Hvis det er personer jeg blir forbanna på så kjefter jeg noe inni helvette på de.

 

Er det ting så banner jeg. Noen ganger slår jeg i veggen eller noe sånt.

8546454[/snapback]

Akkurat det samme her, forrige uke ble jeg så jævlig sur at jeg bare druste knyttneven i veggen, det endte med et svært hull i veggen!

Lenke til kommentar
pleier bare å slå så hardt jeg kan mot bordplata, jo mer vondt det gjør jo bedre funker det :p

8546109[/snapback]

eg blir som regel bare enda surere om eg får vondt av noe. kan ta eit eksempel: om eg sitter å speler flat out 2 , og plutselig kjører eg ut av veien og kresjer (og sjoføren flyger ut vinduet). :ermm: da blir eg sint og moser gjerne til skjermen. da blir eg som regel enda surere enn eg allerede var :thumbup:

 

EDIT: offtopic: lolliken du hadde kul avatar :cool:

Endret av xersess
Lenke til kommentar

Blir jeg sint fordi jeg ikke får noe til, banner jeg. Kanskje kaster det jeg ikke får til ut vinduet, spørs hva det er da :p og/eller går ut og tar meg en røyk eller to.

 

Blir jeg sint på noen, ender det enten opp i slosskamp, vill diskusjon eller så går jeg og ødelegger noe ;)

Lenke til kommentar

Lar aldri sinnet og irritasjon gå utover noe, i hvert fall ikke de siste par-tre åra... Jeg bare tenker på andre ting og det går bort etter en time eller to.

 

Men for ca 4 år siden, da Need for Speed: Hot Pursuit kom ut og jeg hadde en dritt-pc som greide å starte spillet én av 30 ganger, blei jeg jævlig irritert etter en stund (10+ mislykkede forsøk som tok 1-3 min hver), og klinte til og banket løs på den nærmeste puten, i noen uker. Den tålte ganske mye før den ble deformert og innmaten begynte å sile ut.

 

Så - jeg anbefaler en skikkelig stødig pute. Mindre vondt en en bordoverflate, pluss at du kan slå på den mye hardere og lenger :p

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar

Det kommer an på hva jeg er sur OVER. Er det en ting jeg er sur over, som ikke er for personrelatert, så kan jeg gjøre hva som helst, fra a til å, det kommer an på hva som må gjøres. Er jeg sur på en person, noe som er veldig sjeldent fordi det skal mye til for å gjøre meg sur, da skal personen være meget dum og irritabel, da kan jeg finne på å boikotte personen, dvs, jeg velger han/hun bort fra mitt åsyn. Hvis det ikke nytter så sier jeg det rett til personen, og hvis det ikke funker (noe som aldri har skjedd) så vet jeg faktisk ikke hva jeg kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...