Thomas J.L Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hmm, når jeg blir skikkelig forbanna setter jeg på noe metall å sturer for meg selv Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Sjeldent jeg blir noe særligt sur, har ganske lang lunte nemelig. Untatt når jeg spiller CS ^^ Men når en eller annen person går over lunten min (som krever ganske mye) tar jeg gjerne tak i halsen til den personen og slenger han inn til en vegg. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Hmm jeg har godt over til min Powerball vist jeg blir sur snurre på den i 10min så er du ikke sur lenger Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen ganger når jeg spiller blir jeg helt utrolig forbanna. Dette har desverre resultert i 3-4 knuste headset , 2 tastatur , 1 mus og en panelovn og noen ganger slår jeg meg selv hardt i hodet. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen ganger når jeg spiller blir jeg helt utrolig forbanna. Dette har desverre resultert i 3-4 knuste headset , 2 tastatur , 1 mus og en panelovn og noen ganger slår jeg meg selv hardt i hodet. 8011077[/snapback] Glemte og logge inn OPS Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er f.eks. ufattelig hvor mye en xbox-kontroller viser seg å tåle.7973696[/snapback] Du kødder? Etter en dårlig runde fotballspill kylte jeg kontrolleren i gulvet, ren refleks, jeg tenkte ikke i det hele tatt. Var bare pissed. For å si det sånn, det var ikke lite kraft bak det kastet, men kontrollen var like hel. Snodig. Kanskje Microsoft hadde hissige brukere i tankene da de designet kontrollen. Men jeg pleier ikke bli ordentlig forbanna, egentlig. Blir irritert når jeg ikke får til ting, men å banne litt pleier hjelpe. "Helvetes <insert irritasjonsmoment here>".. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg skriker til jeg blir hes og blir rød i ansiktet også slamrer jeg med døren og banner. Etterpå sier jeg unnskyld og gir klem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du kødder? Etter en dårlig runde fotballspill kylte jeg kontrolleren i gulvet, ren refleks, jeg tenkte ikke i det hele tatt. Var bare pissed. For å si det sånn, det var ikke lite kraft bak det kastet, men kontrollen var like hel. Snodig. Kanskje Microsoft hadde hissige brukere i tankene da de designet kontrollen. Har en kontroller som går til venstre hele tiden, alså fyren går til venstre hele tiden. Det ble sånn eter at jeg tapte en halo2 match. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvis jeg sitter ved dataen, så har jeg en fin-fin vegg rett ved siden av meg som funker fint å denge løs på. Generelt slå på døde ting er litt befriende når du er skikkelig sint. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 for meg er det 2 type sinna heter:)(eget ord) ene er spill sint, da slår jeg noe som allerede er dødt,kan ikke slå på tastauret, spiller på laptop. andre er ssint på personer da hopper jeg i senga og biter i puta og drar og hopper rundt som en annen tulling, skjerer litt i senga med kniv elelr biter litt etc. siden det gjør pappa sur og da tar jeg igjenn jah jeg blir ikke så lett sur men når det skjer så ikke vær i min vei. Jeg slår deg ikke bare for deg til å slytte deg så jeg kan ta eller gjøre noe med det som har gjort meg sur:) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 for meg er det 2 type sinna heter:)(eget ord)ene er spill sint, da slår jeg noe som allerede er dødt,kan ikke slå på tastauret, spiller på laptop. andre er ssint på personer da hopper jeg i senga og biter i puta og drar og hopper rundt som en annen tulling, skjerer litt i senga med kniv elelr biter litt etc. siden det gjør pappa sur og da tar jeg igjenn jah jeg blir ikke så lett sur men når det skjer så ikke vær i min vei. Jeg slår deg ikke bare for deg til å slytte deg så jeg kan ta eller gjøre noe med det som har gjort meg sur:) 8034841[/snapback] Kniv, hjelp Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er vel egentlig en ganske rolig kar av atferd blitt. Har jo selvsagt klikka for meg og et par ganger men er ikke noe jeg kommer på i farta. Når det gjelder "spillsinne" derimot, er det en annen ting. Før vi fikk LCD til pcen, slo jeg med knyttet neve i skjermen så hardt at det framkynnet en slags durelyd Nå, med komponenter fra den nye spillgenerasjonen i hus, går det imidlertid mest i hardcore gloser... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Sjelden jeg er forbanna, men om det er noe drit jeg holder på med så hender det at den driten blir knust. Fikk feks ikke skriveren til fattn til å fungere hin dagen. Dette er en irriterende gammel HP blekk skriver. Knuste dekselet på den når jeg fyrte tilden. Alt ble mye bedre etterpå og jeg kunne slappe av litt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 er kansje feil posta, men lurer da på hva syntes dere hjelper å gjøre vist du blir noe så jæv**** forbanna? Noe som hjelper deg å kjøle deg ned. takk for svar 7972517[/snapback] Blir ikke jævla sint lenge, men på barneskolen klikket jeg ofte og kom veldig ofte i slosskamper Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg hyler, banner, kjefter og er frekk. Eller så stikker jeg og trener, noe som egentlig funker mye bedre. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 er kansje feil posta, men lurer da på hva syntes dere hjelper å gjøre vist du blir noe så jæv**** forbanna? Noe som hjelper deg å kjøle deg ned. takk for svar 7972517[/snapback] Blir ikke jævla sint lenge, men på barneskolen klikket jeg ofte og kom veldig ofte i slosskamper 8039632[/snapback] nja, var vell mer eller mindre i et Inferno av sinne etter Vista FEIL hele dagen, at denne posten ble laget Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Når man blir ordentlig datasint hjelper det bare å ødelegge noe, med det resultatet at jeg er et par cd/dvdcover i manko blant annet. Endret 27. februar 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er det i en diskusjon kan jeg finne på og si masse slemt og klikke helt. Skrike ol. Ellers kan jeg bli så sur at jeg begynner å grine Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Når man blir ordentlig datasint hjelper det bare å ødelegge noe, med det resultatet at jeg er et par cd/dvdcover i manko blant annet. 8042065[/snapback] Datasint. Bra ord. *notere* Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Når man blir ordentlig datasint hjelper det bare å ødelegge noe, med det resultatet at jeg er et par cd/dvdcover i manko blant annet. 8042065[/snapback] Datasint. Bra ord. *notere* 8042117[/snapback] Vista sint er det å noe som heter nå! microsoft fant ut det etter RTM kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå