Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør du vist du blir jæv**** sur?


Bendorama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ganger når jeg spiller blir jeg helt utrolig forbanna. Dette har desverre resultert i 3-4 knuste headset , 2 tastatur , 1 mus og en panelovn og noen ganger slår jeg meg selv hardt i hodet.

Lenke til kommentar
Det er f.eks. ufattelig hvor mye en xbox-kontroller viser seg å tåle.

7973696[/snapback]

 

Du kødder? Etter en dårlig runde fotballspill kylte jeg kontrolleren i gulvet, ren refleks, jeg tenkte ikke i det hele tatt. Var bare pissed. For å si det sånn, det var ikke lite kraft bak det kastet, men kontrollen var like hel. Snodig. Kanskje Microsoft hadde hissige brukere i tankene da de designet kontrollen.

 

Men jeg pleier ikke bli ordentlig forbanna, egentlig. Blir irritert når jeg ikke får til ting, men å banne litt pleier hjelpe. "Helvetes <insert irritasjonsmoment here>"..

Lenke til kommentar

Du kødder? Etter en dårlig runde fotballspill kylte jeg kontrolleren i gulvet, ren refleks, jeg tenkte ikke i det hele tatt. Var bare pissed. For å si det sånn, det var ikke lite kraft bak det kastet, men kontrollen var like hel. Snodig. Kanskje Microsoft hadde hissige brukere i tankene da de designet kontrollen.

Har en kontroller som går til venstre hele tiden, alså fyren går til venstre hele tiden. Det ble sånn eter at jeg tapte en halo2 match.

Lenke til kommentar

for meg er det 2 type sinna heter:)(eget ord)

ene er spill sint, da slår jeg noe som allerede er dødt,kan ikke slå på tastauret, spiller på laptop.

 

andre er ssint på personer da hopper jeg i senga og biter i puta og drar og hopper rundt som en annen tulling, skjerer litt i senga med kniv elelr biter litt etc. siden det gjør pappa sur og da tar jeg igjenn :whistle:

jah jeg blir ikke så lett sur men når det skjer så ikke vær i min vei. Jeg slår deg ikke bare for deg til å slytte deg så jeg kan ta eller gjøre noe med det som har gjort meg sur:)

Lenke til kommentar
for meg er det 2 type sinna heter:)(eget ord)

ene er spill sint, da slår jeg noe som allerede er dødt,kan ikke slå på tastauret, spiller på laptop.

 

andre er ssint på personer da hopper jeg i senga og biter i puta og drar og hopper rundt som en annen tulling, skjerer litt i senga med kniv elelr biter litt etc. siden det gjør pappa sur og da tar jeg igjenn :whistle:

jah jeg blir ikke så lett sur men når det skjer så ikke vær i min vei. Jeg slår deg ikke bare for deg til å slytte deg så jeg kan ta eller gjøre noe med det som har gjort meg sur:)

8034841[/snapback]

Kniv, hjelp :cry:

Lenke til kommentar

Er vel egentlig en ganske rolig kar av atferd blitt. Har jo selvsagt klikka for meg og et par ganger men er ikke noe jeg kommer på i farta. Når det gjelder "spillsinne" derimot, er det en annen ting. Før vi fikk LCD til pcen, slo jeg med knyttet neve i skjermen så hardt at det framkynnet en slags durelyd :p Nå, med komponenter fra den nye spillgenerasjonen i hus, går det imidlertid mest i hardcore gloser...

Lenke til kommentar

Sjelden jeg er forbanna, men om det er noe drit jeg holder på med så hender det at den driten blir knust. Fikk feks ikke skriveren til fattn til å fungere hin dagen. Dette er en irriterende gammel HP blekk skriver. Knuste dekselet på den når jeg fyrte tilden. Alt ble mye bedre etterpå og jeg kunne slappe av litt.

Lenke til kommentar
er kansje feil posta, men lurer da på hva syntes dere hjelper å gjøre vist du blir noe så jæv**** forbanna? Noe som hjelper deg å kjøle deg ned.

 

takk for svar :)

7972517[/snapback]

Blir ikke jævla sint lenge, men på barneskolen klikket jeg ofte og kom veldig ofte i slosskamper :ermm:

Lenke til kommentar
er kansje feil posta, men lurer da på hva syntes dere hjelper å gjøre vist du blir noe så jæv**** forbanna? Noe som hjelper deg å kjøle deg ned.

 

takk for svar :)

7972517[/snapback]

Blir ikke jævla sint lenge, men på barneskolen klikket jeg ofte og kom veldig ofte i slosskamper :ermm:

8039632[/snapback]

nja, var vell mer eller mindre i et Inferno av sinne etter Vista FEIL hele dagen, at denne posten ble laget :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...