Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør du vist du blir jæv**** sur?


Bendorama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

:ohmy: Husker ikke når jeg klikka skikkelig sist.. (Skylder min dårlige hukommelse for tiden) :p

 

Eh, vel, ut ifra det jeg husker, så pleier jeg bare å holde det inni meg. Er å kontrollere ditt eget sinne. BEHERSKE seg.. Klarer man det, klarer man alt :yes:

Lenke til kommentar

Jeg lar språket vanligvis ta seg av sinnet hvis det skulle komme over meg. Masse ord som brukes sjeldent kommer ut som en hurig sang. Noen ganger hopper jeg bare opp og ned, litt sånn sinnataggen look-a-like. Eller så er jo det som mange andre her gjør, hamrer litt ekstra på tastaturet-

Lenke til kommentar

Var i dag på burger king og kjøpte en take-away-meny. Da jeg åpner opp posen på biblioteket et stykke unna ser jeg at jeg mangler chips, og det står heller ikke oppført på kvitteringa. Jeg bestilte, akkurat som vennene mine den samme menyen.

Går dermed ned, men det sure kvisetrynet i kassa sa at jeg ikke hadde bestilt en meny, at det ikke stod på kvitteringa og at jeg ikke hadde betalt for chips. Da jeg så på kvitteringa stod det faktisk 2 kroner mere enn det menyen kosta, og jeg hadde ikke en gang fått chipsen min. Så jeg sa "GI MEG DEN JÆVLA CHIPSEN MIN!", og fikk den heldigvis. Kjente der og da at hadde han nekta for det en gang til hadde jeg bokstavelig talt omtrent flydd i flint.

Lenke til kommentar
Var i dag på burger king og kjøpte en take-away-meny. Da jeg åpner opp posen på biblioteket et stykke unna ser jeg at jeg mangler chips, og det står heller ikke oppført på kvitteringa. Jeg bestilte, akkurat som vennene mine den samme menyen.

Går dermed ned, men det sure kvisetrynet i kassa sa at jeg ikke hadde bestilt en meny, at det ikke stod på kvitteringa og at jeg ikke hadde betalt for chips. Da jeg så på kvitteringa stod det faktisk 2 kroner mere enn det menyen kosta, og jeg hadde ikke en gang fått chipsen min. Så jeg sa "GI MEG DEN JÆVLA CHIPSEN MIN!", og fikk den heldigvis. Kjente der og da at hadde han nekta for det en gang til hadde jeg bokstavelig talt omtrent flydd i flint.

7994171[/snapback]

 

*grin*

Lenke til kommentar

Jeg og mot mine yngere brødere brødere pleide å lekesloss, men når de begynte med redskaper, gikk jeg litt hardere, og vi har hødelagt mye i huset.

f.eks gikk en stumtjener i 3 biter, og en dør sparket jeg inn og mange stoler å knust.

Lenke til kommentar

når jeg blir SUR :mad: jeg klikke som faen vis noen er frekk i kjeften eller noe mer.. jeg slo som faen hardt en kar gråt når han fikk et slag .. men jeg tar på metall og synger med eller jeg går å trener og bruker mye sinna og negative tanker som bensin :tease: eller jeg går inn på en skytespill og går gal rund med M60 :dribble: .... min siste er i skrive dikt :roll:

Lenke til kommentar

Åja.. vi snakker om ting som gjør deg virkelig forbanna ja?

 

Pleier somregel ikke og huske noe særlig av det, men har ett arr som strekker seg over 3 knoker og er ca 0.5 cm bredt som forteller om sist gang (1 år sia)

 

Så kan vel si at jeg ikk er av den rolige typen når jeg først blir sur, noe både venner og familie har merket før.

 

Var på fest og fikk høre en kompis av meg fikk seg ett slag i trynet, jeg ble selvfølgelig fly forbanna og skulle ut!

Da låste kompisen min (som eide huset) meg inne på kjøkkenet, for at jeg skulle roe meg ned, og gikk ut selv.

 

**!!BRØØØØØØØL!!**

 

Han ble temmelig forundra vil jeg tro når jeg ganske enkelt klappa han på ryggen, ga han en bit av det som var igjen av døra, sa takk, og gikk stille og rolig inn igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...