MicroS Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Headset til 99kr er en fin ting å ha Pleier som regel og gå utover headsetet mitt når jeg klikker.. Klarer fint å ødelegge et par stk i månen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Husker ikke når jeg klikka skikkelig sist.. (Skylder min dårlige hukommelse for tiden) Eh, vel, ut ifra det jeg husker, så pleier jeg bare å holde det inni meg. Er å kontrollere ditt eget sinne. BEHERSKE seg.. Klarer man det, klarer man alt Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Lol slo hull i boksesekken i dag xD Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Lol slo hull i boksesekken i dag xD 7988756[/snapback] hahahahaha Lenke til kommentar
April Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg lar språket vanligvis ta seg av sinnet hvis det skulle komme over meg. Masse ord som brukes sjeldent kommer ut som en hurig sang. Noen ganger hopper jeg bare opp og ned, litt sånn sinnataggen look-a-like. Eller så er jo det som mange andre her gjør, hamrer litt ekstra på tastaturet- Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Spørsmålet er: Hva virker mest åndssvakt for tilskuerne? Å denge løs på alt i nærheten, eller å banne og steike så malingen flasser av veggene? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Var i dag på burger king og kjøpte en take-away-meny. Da jeg åpner opp posen på biblioteket et stykke unna ser jeg at jeg mangler chips, og det står heller ikke oppført på kvitteringa. Jeg bestilte, akkurat som vennene mine den samme menyen. Går dermed ned, men det sure kvisetrynet i kassa sa at jeg ikke hadde bestilt en meny, at det ikke stod på kvitteringa og at jeg ikke hadde betalt for chips. Da jeg så på kvitteringa stod det faktisk 2 kroner mere enn det menyen kosta, og jeg hadde ikke en gang fått chipsen min. Så jeg sa "GI MEG DEN JÆVLA CHIPSEN MIN!", og fikk den heldigvis. Kjente der og da at hadde han nekta for det en gang til hadde jeg bokstavelig talt omtrent flydd i flint. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Var i dag på burger king og kjøpte en take-away-meny. Da jeg åpner opp posen på biblioteket et stykke unna ser jeg at jeg mangler chips, og det står heller ikke oppført på kvitteringa. Jeg bestilte, akkurat som vennene mine den samme menyen. Går dermed ned, men det sure kvisetrynet i kassa sa at jeg ikke hadde bestilt en meny, at det ikke stod på kvitteringa og at jeg ikke hadde betalt for chips. Da jeg så på kvitteringa stod det faktisk 2 kroner mere enn det menyen kosta, og jeg hadde ikke en gang fått chipsen min. Så jeg sa "GI MEG DEN JÆVLA CHIPSEN MIN!", og fikk den heldigvis. Kjente der og da at hadde han nekta for det en gang til hadde jeg bokstavelig talt omtrent flydd i flint. 7994171[/snapback] *grin* Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvis jeg blir skikkelig sint har det hendt at jeg sparker/slår i dører og vegger. Det finnes vell et par bulker i veggene fra jeg har vært sint + et hakk i en dør. Jeg blir sjeldent så sint, men det skjer Lenke til kommentar
portis Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Når jeg og brodern spiller xbox/ps og en taper, har vi en tendens til å gnage i stykker kontrollen. (bite hardt) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis jeg blir skikkelig sint har det hendt at jeg sparker/slår i dører og vegger. Det finnes vell et par bulker i veggene fra jeg har vært sint + et hakk i en dør. Jeg blir sjeldent så sint, men det skjer 7996340[/snapback] Haha, en venn av meg ble så sur på broren sin at han sparka inn døra til broren sin. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg og mot mine yngere brødere brødere pleide å lekesloss, men når de begynte med redskaper, gikk jeg litt hardere, og vi har hødelagt mye i huset. f.eks gikk en stumtjener i 3 biter, og en dør sparket jeg inn og mange stoler å knust. Lenke til kommentar
Thedrapery Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Når jeg er på mitt verste har det hendt at jeg har slått ned noen som ikke hadde en ting med saken og gjøre. Ja jeg kan bli sykelig sint. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 når jeg blir skikkeli forbanna setter jeg på musikk, noe gitar som er litt roli..så legger jeg meg i senga å tenker stygge tanker! Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 når jeg blir SUR jeg klikke som faen vis noen er frekk i kjeften eller noe mer.. jeg slo som faen hardt en kar gråt når han fikk et slag .. men jeg tar på metall og synger med eller jeg går å trener og bruker mye sinna og negative tanker som bensin eller jeg går inn på en skytespill og går gal rund med M60 .... min siste er i skrive dikt Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Virker som om en del her er særdeles ukontrollerbare. Altså, slå ned mennesker fordi du blir sint? En ting er vegger, bord og bite over ledninger, men blir litt for mye "tøffe-seg-for-forumet" faktor her. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Når jeg blir forbanna så stenger jeg bare alt og alle ute. Hjelper bra og bare sitte å tenke for seg selv. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Da slenger jeg på noe skikkelig metal, også brøler jeg med det jeg orker. Da pleier å hjelpe ganske bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Åja.. vi snakker om ting som gjør deg virkelig forbanna ja? Pleier somregel ikke og huske noe særlig av det, men har ett arr som strekker seg over 3 knoker og er ca 0.5 cm bredt som forteller om sist gang (1 år sia) Så kan vel si at jeg ikk er av den rolige typen når jeg først blir sur, noe både venner og familie har merket før. Var på fest og fikk høre en kompis av meg fikk seg ett slag i trynet, jeg ble selvfølgelig fly forbanna og skulle ut! Da låste kompisen min (som eide huset) meg inne på kjøkkenet, for at jeg skulle roe meg ned, og gikk ut selv. **!!BRØØØØØØØL!!** Han ble temmelig forundra vil jeg tro når jeg ganske enkelt klappa han på ryggen, ga han en bit av det som var igjen av døra, sa takk, og gikk stille og rolig inn igjen Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Spille HØG musikk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå