Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør du vist du blir jæv**** sur?


Bendorama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å bite seg selv hardt i hånden er vel helt normalt....eller?

Å ødelegge litt ting rundt meg får også sinnet til å forsvinne.

7982522[/snapback]

 

tja, samme her, holdt på ta livet av xboxen min, har fucka xbox-kontrollen, *angrer bittert* wd 320 gb ekstern harddisk som stod på bordet og gikk, mens e slo i bordet, hopp sa den, og nå funker ikke den heller, anymore... :( slengt par ting i veggen, når e blir sur...

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar

Hvis det virkelig koker over, så slår jeg så hardt jeg kan i veggen/bord. Noe som har endt med blodig hånd. Ellers, hvis jeg blir sint på personer som gjør meg vondt psykisk/fysisk så har jeg dratt til av all kraft før.

 

 

Dette vil jeg til en hver pris unngå, men det er ikke unngåelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg synes noen ganger det hjelper og banne skikkelig høyt. Da legger jeg meg i sengen, legger hodet i puten og brøler.

 

Ellers så bruker jeg og slå enten meg selv (uhm), i bordet eller i en pute.

Lenke til kommentar

Jeg blir ofte jævlig sur, noe som resulterer i at ting rundt meg får et realt spark, eller blir kasta veggimellom. Feks det å bake boller kan gå hardt for seg. Jeg har en tendens til å føkke opp alle boller jeg prøver å bake. Hva er vel mer naturlig da enn å pælme møkkabollene i gulvet, helst før de er stekt, så det setter seg flekker i gulvet som gjør meg enda mer pissed.

 

Egentlig er jeg ganske flink til å banke hardt i bord, dører eller vegger, så det gjør skikkelig vondt.

Ellers blir det også en del banning når jeg ikke er direkte munter. "Fittefaenkuk" er en av slagerne. Men også andre ord som gjenspeiler de mannlige og kvinnelige forplantningsorganer kommer til nytte når det går på helsa løs her. thumbdown.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...