Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør du vist du blir jæv**** sur?


Bendorama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer litt an på.

 

Blir jeg frustrert når jeg spiller pleier jeg å slå så hardt i bordet at jeg får vondt...funker bra! :thumbup:

7972750[/snapback]

 

Typisk handling for de som er litt mer agressive enn andre..

 

Jeg pleier feks i spill å skrive faen, fitte ol.

 

Ellers blir jeg ikke sinna, iallefall ikke så veldig. Kan hende jeg blir deppa bare, å hvis det er slik at jeg blir sinna, så svarer jeg bare kritisk og sur.

Lenke til kommentar

Metoden med å slå i bordplata funker som bare det, bare pass på at bordplata tåler det. :p Tapte så det jomet i BF 2 i fjor og i tillegg så frøys pc'n seg helt uten videre på toppen av det hele når jeg allerede var forbanna. Så slo jeg alt jeg makta i bordplata og bannet, og vips så satt jeg med halve bordplata i fanget, og den andre delen føyk ned på gulvet. Klarte heldigvis å berge skjermen med nød og neppe. :p

 

Men denne metoden funker da veldig bra hvis bordet tåler det. Hvis ikke kan alltids madrassen funke greit, i tillegg får du ikke så vondt. Ellers så funker det bra og banne så det holder av og til, spesielt i spill. I det daglige holder jeg det inne i meg, og banner inni meg av og til, men prøver å beholde roen. Hjemme er det så klart ikke i veien får at det ruller ut noen upassende ord og uttrykk hvis det skjer.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hva jeg gjør er avhengig av hvor sint jeg blir. Det går som oftest i banning, men til tider blir jeg fysisk også. Da sykler eller springer jeg en tur i full fart til jeg blir utslitt.

Lenke til kommentar

Har det med å bli litt vel fysisk mot tingene mine når jeg blir sint. På den måten opparbeider man etter hvert en bra oversikt over hvilke ting som tåler brutal behandling og hvilke som ikke gjør det. Det er f.eks. ufattelig hvor mye en xbox-kontroller viser seg å tåle under de hardeste Ninja Gaiden-øktene. Forøvrig er billedrørsskjermer alltid en vinner - en velrettet knyttneve i Syncmasteren stagger sinnet og gjør ofte så vondt at man tar det med ro en stund fremover. Vinneren må uansett være Game Boy-en min - 15 år gammel og med så mange harde landinger bak seg at selv den mest hardbarka stuntmann blekner i dens selskap. Fungerer fremdeles, men det begynner å bli en stund siden sist jeg fyrte den opp. :love:

Lenke til kommentar
Har det med å bli litt vel fysisk mot tingene mine når jeg blir sint. På den måten opparbeider man etter hvert en bra oversikt over hvilke ting som tåler brutal behandling og hvilke som ikke gjør det. Det er f.eks. ufattelig hvor mye en xbox-kontroller viser seg å tåle under de hardeste Ninja Gaiden-øktene. Forøvrig er billedrørsskjermer alltid en vinner - en velrettet knyttneve i Syncmasteren stagger sinnet og gjør ofte så vondt at man tar det med ro en stund fremover. Vinneren må uansett være Game Boy-en min - 15 år gammel og med så mange harde landinger bak seg at selv den mest hardbarka stuntmann blekner i dens selskap. Fungerer fremdeles, men det begynner å bli en stund siden sist jeg fyrte den opp.  :love:

7973696[/snapback]

 

hahah, enig, jeg har forøvrig testet at en ps2 spake ikke tåler all verden. :p Ikke Pc skjermen min heller, er et merke i bilde som alltid vil være der. Men min gamle tv, en enorm (mildt sagt) 28" bang & Olufsen tv gikk det aldri an å ta livet av. Den var udødelig. Ellers har jeg funnet ut av at tastatur har en tendens til å tåle lite, samt musa.

Lenke til kommentar

Når jeg blir sur og slår i bordplaten, så er det, ja.. instinktivt.. sånn hvis jeg blir riktig provosert av en fyr så er det ikke jeg som slår, det er noe som trigger det første slaget. ( men da må jeg være forbanna! ) ellers, hvis jeg må få ut noe aggressjon eller noe sånt så kan jeg gjøre alt fra skriking til styrketrening til jogging. Jogging er garantert den beste metoden synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...