Mr. Fiskum Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei, jeg sitter her og spiller cs, og plutselig får jeg en forbanna lagg, kisen min "hakker" seg framover, og det er nesten umulig å komme seg forbi ei dør fordi han hakker sån at han krasjer i kanten Jeg vet jeg har pc som lett skjører cs. Noen tips? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 -isp? -ping? -choke/loss? -trådløst`? -evt anet nettutstyr? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 1- Hva er ips? 2- Normal ( spørs på srv) 3- Kan sjekke senere 4- Kabel Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg vet jeg har pc som lett skjører cs. 7972515[/snapback] Jeg klarer de bare ikke lenger. Det er greit med folk som ikke greier å si KJører, men folk som ikke klarer å skrive det!!! Måtte bare få det ut ISP = Internett-leverandør PING = Skrevet som "latency" i CS 1.6 (MAX: 100 bør være under 50) Choke/Loss = Hvor mange "Packets" som blir "mistet" Mest sansynelig så er det pingen som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå