Gå til innhold

Er dette en Bra klokk ? hva kan jeg gjøre bedre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarer du høyere FSB ?

Vil tro du får en liten ytelsesboost hvis du prøver å nærme deg 300 istedenfor de 260 og noe du har nå.

7974202[/snapback]

Det heter htt på amd og hastigheten på denne har nesten ingenting å si for ytelsen. Eneste grunne til å øke den måtte være for å få litt høyere klokk på minnet

edit: kansje trådstarter kunne vise oss screenshot fra minne taben i cpu-z også?

Forøvrig så synes jeg det var en meget bra klokk hvis det er 100%stabilt, jeg har ikke fulgt mye med på amd i det siste dog, så kan hende jeg ikke er helt oppdatert..

Endret av un0kai
Lenke til kommentar
Klarer du høyere FSB ?

Vil tro du får en liten ytelsesboost hvis du prøver å nærme deg 300 istedenfor de 260 og noe du har nå.

7974202[/snapback]

Det heter htt på amd og hastigheten på denne har nesten ingenting å si for ytelsen. Eneste grunne til å øke den måtte være for å få litt høyere klokk på minnet

edit: kansje trådstarter kunne vise oss screenshot fra minne taben i cpu-z også?

Forøvrig så synes jeg det var en meget bra klokk hvis det er 100%stabilt, jeg har ikke fulgt mye med på amd i det siste dog, så kan hende jeg ikke er helt oppdatert..

7974229[/snapback]

har justert Htt fra x5 til x3 får at den ikke skal overstige 1000 mhz men kan prøve å justere den til x4 å se hva den bli.

angående Stabilt så er det som fjell, kjørte en Stabilitets test i natt og i dag og det så ganske stabilt ut :)

stresstestzu6.jpg

Lenke til kommentar
ingen Flere som kan tenke seg hvordan jeg får høyere klokk ? :)

7978201[/snapback]

Hva er det det stopper på ?

cpu'en som når farlig høy temperatur ?

7984202[/snapback]

jeg er ikke helt sikker hva den stopper på :/

men vertfall når jeg klokker på den 1 mhz til så nekter den å boote :ermm:

og tempen er ganske bra etter forholdet å dømme :) ligger ganske stabilt på en 45 - 50 Grader, etter noen runder med 3dmark 2006. så jeg mener at det ikke er tempen ? men kansje det ville hjulpet med litt tøris elns ?

Endret av Arne_set
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...