Simichi Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei, jeg fant et bilde på internett som jeg vet er fra en manga, men jeg vet ikke hvilken manga det er fra og jeg synes den så litt bra ut. Så jeg lurer på om noen her vet hvilken manga dette er fra? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 bilde hadde vært fint;) Lenke til kommentar
akan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er et bilde der høyre klikk bare på der det står 'user image' eller noe slikt og velg vis bilde... har i allefall dette problemet på min pc. Vet ikke hvilken manga det er fra, men det kan ligne litt på D.Gray Man som jeg ikke har lest though : / Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ah.. visste det ikke jeg.. alltid trudd att "used image" var at du mangla linkel eller at bildet har vært borte.. jaja Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er det bildet som er i headern (?) på siden? Isåfall er det One Piece (ett eller to ord?) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Siden du hotlinker til liker visst ikke hotlinking, så jeg laster opp bildet her istedet Har ikke peiling hvor det er fra da. Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Ah, haha, takk skal du ha, har ikke greie på sånn saker selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Sikker på at det er en serie da, og ikke bare et tilfeldig bilde? :!: @ BrageC Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Sikker på at det er en serie da, og ikke bare et tilfeldig bilde? :!: @ BrageC 7975289[/snapback] håpe.. hvis det er en serie er jeg interesert :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå