qxvrea Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har nylig surra meg inn i et prosjekt med å lage en podcast for VPN.no Dette har vist seg å være såpass populært at vi satser videre på det, og jeg må investere i litt nyere hardware. Det jeg trenger er et headset med god mikrofon og grei lyd for musikk, film etc. Pris: 300-600kr Tar imot tips med takk, og vil gjerne ha erfaringer på dette (Sennheiser PC 150). Lenke til kommentar
axaver Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har nylig surra meg inn i et prosjekt med å lage en podcast for VPN.no Dette har vist seg å være såpass populært at vi satser videre på det, og jeg må investere i litt nyere hardware. Det jeg trenger er et headset med god mikrofon og grei lyd for musikk, film etc. Pris: 300-600kr Tar imot tips med takk, og vil gjerne ha erfaringer på dette (Sennheiser PC 150). 7972283[/snapback] Sliter med samme problem. noen som kan anbefale ett headset m/ mic for noe rundt den prisen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå