thileep Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei! Eg har tenkt å kjøpe vannkjølingssystem, og då lurte eg må kva de synest om den HW Labs BIX 2 Apogee GT Swiftech MCP 655 MCW60 GPU blokk Swiftech vanntank 1/2" ID slange. Er det noko eg må endre på eller ser dette bra ut? Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis du vil ha støysvake vifter bør du gå for Cooltek raditor. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Cooltek-rad er bedre ja. Thermochill enda bedre. Ellers er det helt supert. Fornøyd med blokken du kjøpte? ^^ Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 thileep er vennen min så eg svara for han Han tenkte å bestille thermochill, men dei var ikkje på lager hos dei, så då falt alternativet på hw labs. Han har også tenk å køyre push-pull konfigrasjon. Han har ikkje fått vannkjølinga endå. Han får den kanskje på lauradg, og då skal du få svar herr brun Men ellers er det vel greit? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 tharshan: Tingen er at han kjøpte blokken hos meg, har du glemt det? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Nei, det har eg ikkje Men uansett så skal bruke den blokken i loopen sin, så då skreiv eg det berre opp... Edit: Misforstod deg nå Vo har ikkje prøvd blokken endå Endret 23. februar 2007 av tharshan Lenke til kommentar
thileep Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Då har eg og tharshan montert vannkjølinga. Eg har Pentium 4 630 og X700 pro. Alt på stoc speeds under idle så ligger CPU på 35 grader og GPU på 30 grader. Under load låg CPU på 41 grader og GPU under load låg på 33 grader! Dette syns eg veldig bra! Så har begynt å klokke, men PSUen holder ikkje følge.. Men vannkjølinga var verdt alle dei pengane! Herr Brun@ Eg er fornøgd med blokken! Endret 25. februar 2007 av thileep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå