Saddlefall Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heisann, Som tittelen sier, lurer på om prisen på PS2 kommer til å synke ytterligere etter europa launchen av PS3? Skal kjøpe PS2 snart for å få med meg de beste spilla, og lurer på å vente, eller er det bare å slå til nå? Er jo ganske billig allerede.. Takk for svar! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tipper da det.. Husker jeg så Xbox med Halo 2 til 799,- rett etter X360 release på en eller annen elkjøp, så noe av det samme skjer vel nå også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det spørs meget mye. Xbox var ikke så populær når X360 kom som PS2 er i dag. Tror PS2 prisen blir stående en stund til, også med tanke på at der kommer enda noen store tunge titler til konsollen. Men ikke at PS2 er noe dyr i dag da, og vel verd pengene å kjøpe den i dag, med f.eks Shadow of the Colossus, God of War 1 (og 2 når den kommer), Gran Turismo 4 etc. Gode titler på maskinen så vel verd pengene Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Heh, du nevnte akkurat de 3 titlene jeg har tenkt å kjøpe Så tror nok jeg skal gå til innkjøp av en PS2 så jeg får spillt i vinterferien! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kjøp nå å få en chip montert, så er den absolut verdt pengene. Send meg gjerne en pm ang chip Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Kjøp nå å få en chip montert, så er den absolut verdt pengene.Send meg gjerne en pm ang chip 7972951[/snapback] Tror ikke jeg gidder å chippe den, skal bare spille 3-4 spill for å ha spillt de Får evt. se på et senere tidspunkt angående chip. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Tror faktisk ikke den vil fases ut med en gang som Xbox, men heller fungere som det billige alternativet til PS3 for Sony i noen år. Prisen vil nok ligge på 600-800 kr. etter at PS3 har etablert seg på markedet. Og det er noen spill å se fram til fortsatt: Final Fantasy XII Grand Theft Auto: Vice City Stories Burnout Dominator Medal of Honor: Vanguard God of War II Manhunt 2 Rouge Galaxy Star Wars: The Force Unleashed Tomb Raider: Anniversary Shining Force Exa Naruto: Ultimate Ninja 2 Spider-Man 3 TMNT Endret 18. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 og ikke minst Socom combined assault i mars =D=D. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 wheh, jeg gleder meg til Tomb Raider spillet altså! Noen som vet om det kommer til PS3 også? Tilbrakte mange timer foran Playstation på det spillet ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå