Laffe Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) IDIOTISK POST! Endret 13. juni 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Her kan du kjøpe soundtracket fra nettbutikken til Blizzard. edit: og her har du anmeldelse, tracklist og samples fra soundtracket Endret 18. februar 2007 av zero_time Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Den beste sangen, den Jason Hayes har kan du laste ned gratis på siden hans tror jeg. MusicByJason EDIT: Den jeg mente var best er visst en wc3 sang, men den er fortsatt best A Call To Arms heter den. Endret 18. februar 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er vel ærlig talt ikke snakk om noen sanger i soundtracket til WoW. Det er snakk om klassiske komposisjoner her, ingen som synger. Kall det gjerne låter, eller stykker, men ikke sanger... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er vel ærlig talt ikke snakk om noen sanger i soundtracket til WoW. Det er snakk om klassiske komposisjoner her, ingen som synger. Kall det gjerne låter, eller stykker, men ikke sanger... 7972729[/snapback] Kjeder du deg? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er helt enig med han. Sang? Det er ingen som synger så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 eh.. i enkelte sanger jo??... lage "ooooooooohh" lyd elnz.. sp0ilte jo wow sjæl!!. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tror jeg har et soundtrack liggende jeg fikk med Final Beta Ellers sitter jeg som oftest og hører på Battlestar Galactica musikken når jeg spiller, skaper mye bedre stemning - syntes ikke det er noe bra musikk i utgangspunktet i wow. (eller jeg bare har blitt lei etter 2 år:)) Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er helt enig med han. Sang? Det er ingen som synger så vidt jeg vet 7974654[/snapback] Lady Sylvanas gjør det. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) eh.. i enkelte sanger jo??... lage "ooooooooohh" lyd elnz.. sp0ilte jo wow sjæl!!. 7975334[/snapback] Pro tip: Du blir tatt mye mer seriøst og får mye mer hjelpsomme svar om du klarer å skrive mer normalt. Masse utropstegn, spørsmålstegn, z-er der de ikke hører hjemme, punktum, dialekt og skrivefeil gjør vondt å lese. Skrivefeil gjør jo alle, men det der er vel ikke skrivefeil, men heller voldtekt av norsk skriftspråk. Se forøvrig denne tråden for tips til rettskriving. Endret 19. februar 2007 av Pug Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er helt enig med han. Sang? Det er ingen som synger så vidt jeg vet 7974654[/snapback] Det har forsåvidt ingenting med tråden å gjøre om det er en sang eller en låt. Det virker bare som kverulering. Derfor jeg spurte om han kjedet seg. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Tja, en viss relevans har det vel faktisk. Er alltid godt å ha et klart, korrekt bilde av hva vi faktisk diskuterer før vi kan diskutere det. Setter det litt på spissen nå, men slike ting kan fort føre til forvirring. En WoW-sang kan fort høres ut som en artist som har utgitt en sang som handler om noe med WoW-relevanse. Vi definerer en sang som ei låt der vokalen er poenget og det viktigste i låta. En sang har en tekst, som gjerne inneholder både vers og refreng. Låtene i WoW blir ikke nødvendigvis sanger selv om du har et kor som synger lange strofer inne i komposisjonene. Da brukes vokalen som et instrument som legges inn sammen med de andre instrumentene. EDIT: Må legge til at det utrolig godt å høre innlegg som det Pug kom med her. Er ufattelig mye voldtekt av det norske språket ute og går om dagen. Trist. Endret 19. februar 2007 av Skyttt Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Men i A Call TO Arms av Jason Hayes så er det forsåvidt vokal. Menmen, ikke noe vits å flytte diskusjonen over på det. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Well...jeg hørte på min egen MP3 intil her om dagen.... jeg fikk høre at det var en klassiker av en WC låt i Cave of Time... og nå vill jeg nok ikke slå av lyden igjen.....ble mye mer avslappet av musikken i outland enn ellers....^^ Men de bytter litt well mye "Låter" til tider....alt etter hvor du er.... ( BTW cave of time ( Old hillbrad, WC2 låt? ) Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Må si at etter min mening, er "Shaping of the world" en av de beste sangene ever! EDIT: O_o... 400 poster.. Jaja. Endret 19. februar 2007 av Yaricks Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Den beste sangen, den Jason Hayes har kan du laste ned gratis på siden hans tror jeg.MusicByJason EDIT: Den jeg mente var best er visst en wc3 sang, men den er fortsatt best A Call To Arms heter den. 7972630[/snapback] Takker for link! Må bli flinkere til å høre på in game musikken. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Den beste sangen, den Jason Hayes har kan du laste ned gratis på siden hans tror jeg.MusicByJason EDIT: Den jeg mente var best er visst en wc3 sang, men den er fortsatt best A Call To Arms heter den. 7972630[/snapback] Takker for link! Må bli flinkere til å høre på in game musikken. 7986014[/snapback] np:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå