Etnies Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Heisann! Jeg lurer på hvordan jeg finner ut hvilket skjermkort jeg har på maskina min. Noen som veit det? Også lurer jeg på hvordan jeg oppdaterer driveren på det skjermkortet : ) Fint hvis noen kunne ha forklart det samme på lydkort På forhånd takk (: Mhv. Nils EDIT: Noen skriveleif :] Endret 18. februar 2007 av trysilgutt Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 høyreklikk på skrivebordet ditt>egenskaper>instillinger. der skal det stå hvilket skjermkort du har, f.eks "1. Plug and play monitor on <ditt skjermkort>. for å oppdatere driveren så trykker du på start knappen>høyreklikk på min datamaskin>egenskaper>hardware/maskinvare>device manager. der finner du skjermkortet ditt, og lydkortet ditt. høyreklikk på skjermkortet eller lydkortet i listen, og velg oppdater driver. hvis det er ati kort du har, så kan du bare gå inn på www.ati.com og oppdatere derfra, samme med nvidia kort( www.nvidia.com ) Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg hadde UniChrome || Graphics kort. Er det Nvidia eller ATI? asså sto det ikke device manager på menyen etter maskinvare på min maskin. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Har noen "svaret"? Skulle helst ha gjort det i dag Skar på LAN Endret 20. februar 2007 av trysilgutt Lenke til kommentar
Zash Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Last ned et program som heter Everest... der finner du den infoen du trenger... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 "UniChrome" er det VIA som lager, og driver finner du her: www.viaarena.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå