So_RocK Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Plutselig en gang jeg starta laptopen var fargene feil på skjærmen. De fleste fargene er rette men særlig svart og mørke blåfarger blir rosa. Det er slik i botscreen og. Hvar er feil ?! :S Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det kan være det er noe galt med Grafikk kortet Når jeg hadde ett CRAPY Grafikk kort og prøvde og spille ble de fleste gjenstander i spillet enten gjenomsiktig eller ROSA Lenke til kommentar
acuum Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hadde litt samme problem med min Asus A6Ja. Sendte den inn til service hvor de byttet ledning mellom grafikkort og skjerm, og nå er alle problemene med rare farger borte. Lenke til kommentar
So_RocK Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Det kan være det er noe galt med Grafikk kortetNår jeg hadde ett CRAPY Grafikk kort og prøvde og spille ble de fleste gjenstander i spillet enten gjenomsiktig eller ROSA 7975344[/snapback] Takk etter mye forsking så tror jeg dette er problemet hos meg også siden bildet blir helt fin på andre skjærmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå