skylinepower Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) hei jeg er en liten gutt som vil tjene penger, noen tips jeg vil ike høre slikt 1.ran en bank 2.stjele slikt vil jeg IKKE høre! Endret 19. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du kan jo prøve å skaffe deg en jobb? Måk gårdsplassen til folk eller noe slikt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Helst burde du kunne skrive ordentlig, og ikke minst snakke ordentlig. sjene penger, hva og hvordan TIPS Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det var ganske liten gutt det var snakk om her ja. Gå med avisa er det beste jeg kan tenke på, tror nok du bør være minst 16 år før du søker deg noe på større basis. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det heter tjene, ikke sjene. Mitt råd til deg er som følger... Gå med VG eller Dagbladet. Det er ikke store pengene du tjener, men det er dog bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du kan gjøre som jeg gjorde da jeg var yngre.. Jeg lagde ting og solgte til folk på gaten/i nabolaget. Jeg vet ikke hvor gammel du er, enkelte av disse tingene kan kanskje være litt upassende og gir for liten avanse, avhengig av hvor gammel du er og hvor mye penger du er ute etter. F.eks kjøpte jeg inn is i sånne små melkekartonger og kjøpte meg en shave-is maskin. Kjempeslager om sommeren blant nabobarna, de kom og banket på døren min til alle døgnets tider og ville kjøpe mer! Jeg plukket skjell på stranden, og dekorerte de, solgte de. Ingen gullgruve, men det ble nok til at jeg kunne kjøpe en del godterier. Da jeg var i Thailand og andre land der det var billig hamstret jeg godteri, og gikk rundt i nabolaget på dør og solgte de til en pris som var litt under norsk butikkpris. På hele handlekurven tjente jeg vel 100kr pr. gang ca. Ellers kan du jo gjøre ting som måke snø, klippe plen, vaske bil, sitte barnevakt osv. Er du litt eldre vil jeg anbefale deg å gå med avisen. En skikkelig møkkajobb slik jeg husker det, men du blir motivert med en gang du får din første lønning. Spar pengene, og sett de inn på konto eller få hjelp av far til å investere de i aksjer, fond eller noe annet lurt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Flere poster har blitt splittet ut i en ny tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=309&t=720938&st=0 Da kan vi holde oss on topic her, og følge den andre diskusjonen rundt å leie inn arbeidskraft uten arbeidsgiverforsikring i den nye tråden. Lenke til kommentar
Apetiger Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 lag en suksessfull hjemmeside, få deg en sponsor ok er ikke gjort over natten, men du får prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå