4588pkdkrikue5c Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heisann, Har en maskin med dreamlinux akkurat nå. Jeg har prøvd fedora, mandrake og mange andre tidligere, men samme problem slår meg. Jeg får aldri til å innstalere programvare. Hvordan gjør jeg det i Dreamlinux? Ettersom jeg har forstått er det noe debian greier. Hadde jeg fått til å innstalere skikkelig, er jeg mer enn klar til å bytte på min vanlige datamaskin også. Skal innstalere Dosbox og Wine om noen vil vite det. Hadde vært kjekt med link til akkurat den pakken jeg skal laste ned og innstalere fra Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kjenner ikke Dreamlinux, men i Debian skriver man: apt-get install wine dosbox Ganske enkelt Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Å laste ned pakker for hånd er ikke ønskelig, bruk pakkeverktøyene til distroen din. Ut i fra dokumentasjonen til Dreamlinux som beskriver hvordan man oppdaterer systemet, ser det ut til at det er Debian sitt pakkesystem (og repositorier) som blir brukt. I såfall kan du som sagt kjøre 'apt-get install wine dosbox'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå