lugah Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei. Speeddometer vaieren røyk på mutterns corsa istad, selfølgelig når jeg kjørte den.. Er det mye jobb og bytte og pris? Når den røyk hørte jeg et lite smell, akkurat som en vaier har ryki..men sikringen til siggarett tenner, ryggelys, sete varmer har ryki og der er det en kortsluttning..mulig speedometeret går på dne kursen? Endret 18. februar 2007 av lugah Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Feil postet! Slett! Endret 19. februar 2007 av LiamH Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er ikke noe stor jobb å skifte vaieren. Skru løs fra motoren/girkassa og deretter skru ut konsolen inne i bilen (speedometeret) og "klips" løs vaieren. Dra ut den gamle vaieren, sett inn den nye og monter konsolen. Ditt speedometer skal, hvis jeg husker rett, være mekanisk og skal ikke ha sammenheng med en strømkrets... Røyk sikringen samtidig som vaieren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå