marfant Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Dette må være den absolutt kuleste tattoen jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tja, den var i allefall stor! Må ha gjort vondt å ta den. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Den var VELDIG lite kul. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Syns den ikke var så fin jeg da men... Dette var da en fin og meningsfull tråd. Endret 18. februar 2007 av Espen56 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Dette må være den absolutt kuleste tråden jeg noen gang har sett. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Not Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 En svært, svært nødvenig tråd. Folk får svært svært mye ut av denne tråden. Passer egentlig bedre i en picture humor tread eller noe... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg likte denne tråden. Den var enkel og gikk rett på sak. Ikkeno tullball/regler/holåi, bare DETTE ER KULT! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tatoveringen var jævlig stygg. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg likte denne tråden. Den var enkel og gikk rett på sak. Ikkeno tullball/regler/holåi, bare DETTE ER KULT! 7971779[/snapback] Tviler på at moddene liker denne tråden, uten tullball, regler og holåi. Vedder 100 kroner på at den blir stengt før midtnatt, med forbehold om at trådstarter eller mod ikke endrer emnetittel.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Slutt spamminga. De skyene bak dragene så ut som bare skitt, og de skulle ikke vært med, men ellers ganske kul. PS; skift elementittelen til noe som er lettere å forstå innholdet i tråden. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Syns egentlig ingen tatoveringer er kule. Er egentlig bare ganske harry, men det er min mening. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvilken sinnsykt harry tatuering! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har sett mye mye kulere enn det der ass... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vi har en tatoveringstråd allerede. Tatoveringen var bare haryr, kan faene meg tro at den ble laget for å dekke alle arrene (skyer, wtflol?", han har på ryggen. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Denne kunne du jo egentlig putta i tattoveringstråden. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Den var jo kul da, hvis man er interessert i den slags. Dog, jeg kunne aldri tenkt meg å ha den på ryggen for resten av livet, men det er da meg... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tråd stenges da vi allerede har en tattoveringstråd. Vennligst benytt denne. Til dere andre som har spammet ned tråden, vennligst benytt rapporteringsknappen neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg