skylinepower Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 noen som kan gi ideer til noe bra kjøling som jeg kan lage? helst vifter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva skal du kjøle da? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 vet ike vil bare ha idder, kommer på samme om skjermkort eller cpu Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 noen som kan kiomme med noe skisser så jeg kan se om jeg lager noe? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 noen som kan gi ideer til noe bra kjøling som jeg kan lage?helst vifter 7971671[/snapback] Lage kjøling ja.. Om du har for mye penger og tid, så er det mye man kan gjøre! Du kan jo handle inn noen stillegående vifter som flytter mye luft, tilrettelegge luftgjennomstrømningen i kabinettet ditt, støydempe dette, og kose deg i stillheten når du sitter ved pc'en! Ang idèer til hvordan du skal gjøre dette, kan du jo sjekke ut diverse mod-sider, men der er det ofte "litt" mer enn bare vifter og slikt som blir gjort! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 hvordan får jeg stillere vifter? har en cpu vifte som er på 19db som jeg ike liker støyen av men tilbake til punktet, noen skisser? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Stiller du ned spenningen vil vifta bråke mindre. 7V er visst det magiske tallet for 120mm. Spenningen kan du justere ved å lodde inn motstand eller potensiometer. Oppgi antall watt viften er på, så kan jeg beregne hvor stor motstand du trenger. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hvordan får jeg stillere vifter?har en cpu vifte som er på 19db som jeg ike liker støyen av men tilbake til punktet, noen skisser? 7983755[/snapback] Hvordan er temperaturene da? Du bør jo ikke justere ned turtall på viftene du har, om temperaturene allerede er for høye! Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 kanskje du skal spessifiserespørsmålet ditt litt nærmere. noen skisser for hva da? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 nei det er jeg som vil ha skisser som jeg kan se på og kanskje realisere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå