MacBain Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Som topic sier, noen som har tips til radiatorer som passer til støysvake vifter. Tenker på en 3x120 radiator sammen tre MIST - 54,4 m³-16.5 dB eller Papst 70m³ - 18 dB(A) vifter og en aquastream vannpumpe. Ser at microplex har en cooltek 3x120, men denne har vært utsolgt i lang tid, vil helst kjøpe hos microplex, er det noen av de andre de har på lager som vil passe til støysvake vifter? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har en alphacool NexXxoS Pro III-radiator kjøpt fra vcore.dk. Denne er ganske god, mener jeg. Bruker 3 MIST-vifter og den holder en hissig overklokket D805 i sjakk 24/7 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hva slags mist vifter bruker du? Burde man også montere "Fan Shrouds" for å få best effekt? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Du kan bruke AVSTANDSSTYKKER (GÅR det an å lære seg norsk!?) for å få bedre effekt. Jeg bruker standard, blanke MIST-vifter til mitt oppsett. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Den cooltek radiatoren kommer ikke på lager igjen... Quoter fra en mail jeg mottok etter at jeg spurte om de fikk den på lager. "Den er utgått og kommer ikke inn mer." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå