Centuss Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Først vil jeg si at jeg ikke fant noe sted hvor jeg skulle starte denne tråden, så jeg tok denne, men uansett...Jeg skal ha meg en ny minne penn og jeg lurer på hvilken penn jeg skal kjøpe. Det skal være 4 til 8 gb, ha enten sånn nøkkelring eller et bånd til å ha rundt halsen. Kom gjerne med erfaringer! Jo foresten... Når det står at "Drivers & Utilities" følger med, betyr det at man MÅ instalere drivern på den maskinen man skal bruke den på før man kan får brukt den? Jeg har nemlig tenkt å bruke pennen til skolebruk, og da gidder jeg ikke å ha med en cd for hver gang jeg må instalere drivern på en annen maskin Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jo foresten... Når det står at "Drivers & Utilities" følger med, betyr det at man MÅ instalere drivern på den maskinen man skal bruke den på før man kan får brukt den? Jeg har nemlig tenkt å bruke pennen til skolebruk, og da gidder jeg ikke å ha med en cd for hver gang jeg må instalere drivern på en annen maskin EDIT: LEIF x2 7971600[/snapback] USB penner er stort sett plug & play så lenge du bruker et rimelig oppegående OS. Tviler på at det er særlig forskjell på de forskjellige merkene, men selv kjøpte jeg sist en Corsair fra Komplett og er svært fornøyd med den. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 ja ok, men hvorfor i huleste er "drivers" med i de fleste minnebrikker?:S Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ekstra funksjoner Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ja ok, men hvorfor i huleste er "drivers" med i de fleste minnebrikker?:S 7972876[/snapback] Win-98, f.eks, trenger driver. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Emilthakid, det finnes en knapp som heter . Bruk denne neste gang for å legge til informasjon, istedenfor å lage to påfølgende poster. Slo sammen de to påfølgende postene dine til en. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Ja ok... Takk for svar, tenker jeg går får corsair pennen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå