Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jævlig kul sound på inspillingene som ligger på myspace! Ekte blackmetal lyd! Ellers har jeg ikke så mye å si. Brae låter! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Veldig stilig! Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg nesten mer om det her enn hva jeg har hørt av andre litt ukjente BM band i norge. Godt voksne karer altså. Hadde jeg vært i bandet hadde jeg nok prøvd å fokusert det på å få det litt mer symfonisk. Kanskje prøvd å gjort noe for å det til å skille ( leif? ) seg ut litt mer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Veldig stilig! Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg nesten mer om det her enn hva jeg har hørt av andre litt ukjente BM band i norge. Godt voksne karer altså. Hadde jeg vært i bandet hadde jeg nok prøvd å fokusert det på å få det litt mer symfonisk. Kanskje prøvd å gjort noe for å det til å skille ( leif? ) seg ut litt mer. 9009518[/snapback] Hvis han gjør det mer symfoniosk er det plutselig ikke så veldig Black Metal lenger. da er det Symfonic Black Metal som er en helt annen sjanger. Endret 5. juli 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvis han gjør det mer symfoniosk er det plutselig ikke så veldig Black Metal lenger. da er det Symfonic Black Metal som er en helt annen sjanger. Husk at et band trenger ikke å holde seg kun til en sjanger. Finnes band som har sanger i ulike sjangrer. Men om Held kun er interisert i BM så er det en annen sak. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Likte det jeg hørte. Opptakene var ikke så bra, men det er sikkertt veldig mye utstyr og lite kunnskap om hvordan ta opp. Det JEG synes var litt dårlig: Litt for lite vokal. Hørte ikke hva vokalen sa. Mulig det er opptaket Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Likte det veldig godt og likte også at dere ikke bor så langt borte =) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) _Magnus_: Skikkelig black metal skal være slik. Musikken skal være så rå at man skiller seg ut uansett. De av oss som har prøvd å spille en del av de virkelige gode gamle, vet at det til og med stort sett bruker de samme grepene til og med. Er selvfølgelig stort sett min mening, men har forstått det slik at jeg langt ifra er alene om å mene dette. Men nok om black metal generelt, over til ris/ros. =) Dere må ikke finne på å gjøre noe mer "symfonisk", eller pynte mer på det. Elsker sounden, og synes opptakene gjorde det hele nokså tøft. Bass er for pingler, diskant er tingen! Likte faktisk lydbildet på myspaceklippene mye bedre enn youtube-videoene. Elsker forresten det at alle går når dere begynner å spille på UKM. =p Hadde selvfølgelig gjort seg med bedre opptak slik at det ikke går så mye "inn i hverandre". Spesielt trommene kan ha godt av dette. Dette må derimot ikke gå ut over det råe lydbildet myspaceopptakene har! Må si ifra om dere skal spille i Stavanger/Sandnes-området igjen! Har forresten hørt dere ved flere anledninger før, første gang var vel i fjor (tenker da på opptak, ikke live). Endret 31. desember 2007 av Innos Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Meget bra! Vokalen var fet! minner meg litt om emperor og shagrath på vokalsiden Fete riff, det virket veldig tight. Hvike forsterkere bruker dere på gitarene? Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Har ikke sjekka denne posten på lenge. Trodde ikke det var flere som hadde skrevet på denne, så ble overrasket over hvor mange som hadde svart Takker for all kritikk, blir veldig glad av å høra at dere liker det! Hadde egentlig ikke trodd det var så stor sjanse for det, i og med at så mange er imot svartmetall. Vi har vel igrunnen ikke prøvd å spille i en spesiell sjanger. Vi endte egentlig opp innen black metal, etter at flere av sangene fikk den sounden. Og ja, vi har ikke mye peiling på innspillinger og slikt. Opptaket er tatt rett ifra øvingslokalet, rett inn på pcen via en gammel Sony mikrofon. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva spiller du? Sry hvis du har sagt det. men hakke lagt merke til det. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva spiller du? Sry hvis du har sagt det. men hakke lagt merke til det. Jeg spiller bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå