Kake24 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Da jeg startet PC-en min i dag så var den helt rar, problemet har noe å gjøre med grafikkortet. Fargene er helt rare. I starten så har jeg noen programmer som starter automatisk, nå får jeg denne meldingen når disse prøver å starte (f.eks PC Probe): "This program can only be runed at above 256 color mode. Program terminated". En annen melding jeg får er "the primary display adapter is not configured properly. To avoid complicating the situation, this program will terminate". Jeg får også denne ERROR meldingen: "Can not find graphics card information". Før jeg skrudde av PC-en i går så kunne jeg oppdatere (man får noen ganger en slik melding når man skal skru av PC-en). Jeg trykket på "SLÅ AV" og PC-en installerte/oppdaterte før den skrudde seg av. Om jeg prøver å komme meg på internet med PC-en så får jeg melding om at det har oppstått et problem og at programmet må avsluttes. Hva kan jeg gjøre for å løse dette problemet? Jeg håper virkelig at noen kan hjelpe meg. Om jeg f.eks må gjøre noe med grafikkortinstillingene, forklar meg gjerne hvordan jeg finner det osv. Jeg blir KEJMPE glad for all hjelp. Endret 18. februar 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Forsøk en systemgjenoppretting: Tilbehør -> systemverktøy -> systemgjenoppretting. Velg en dato der pc'n virket ok. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Det var det som skulle til Tusen takk for at du svarte så raskt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå