chil Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Edit: lagt ved bilde av feilmeldinga som kommer når windows starter igjen.. Alle andre spill fungerer helt fint, og pcn kjæsjer aldri(meget skjeldent) Men når jeg spiller GTA SA så kan jeg spille mellom 1 og 5 min før pcn Kræsjer og restarter. Jeg har prøvd med de offisielle ATI driverene, og Omega driverene. Pcn får nok kjøling så det er ikke det som er problemet ATI x800pro kort er det jeg bruker.. Endret 18. februar 2007 av chil Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 ingen som kan tippe på noe..? Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 tror jeg har funnet feilen, jeg har lagt inn No cd crack så jeg slipper og bruke Cdn vær gang jeg skal spille, men da får jeg ikke til og legge inn patch1.1 Kunne noen ha sendt meg den orginale Exe fila? gta_sa.exe? Da jeg ikke har cdene her, de ligger 30 mil lenger sør. [email protected] takk Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 bilde av feilmeldinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå