MrL Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Gjennom det siste har det skjedd snåle ting med pcen min, og jeg skjønner ikke hvorfor! - DVD romen sluttet å lese noen DVD-R/+R som den greide å lese før. Den finner heller ikke ubrente dvd plater. - kommer av og til når jeg overfører fra en harddisk til en annen at en I/U feil oppstod, pcen klikker og jeg må restarte. - PC tempen har gått ned fra 26-36 til 16-23 grader - Internet explorer åpner ikke popups, selvom popup blokking er av. - Greier ikke å instalere et spill og gjøre noe annet samtidig, som jeg kunne før! - Winamp slutter i virke, slår seg av. Media player vil ikke starte - Plutselig legger windows til en diskettstasjon som jeg ikke har, avinstalere den, men windows finner den på nytt i hver oppstart. - Sidebaren min ser plutselig en dag sånn ut, og det har den gjort siden; på alle brukere på pcen Dette er det jeg kommer på nå, flere ting har også skjedd. Noen som vet hva som skjer med pcen min?? Endret 18. februar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 kanskje et badass virus?? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 kanskje et badass virus?? 7971015[/snapback] Kanskje, men har Vista og XP, og f.eks det med dvden, så greier ikke xp å finne den heller. Det må isåfall være det skikkelige viruset. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 da er det sikkert hardware feil.. prøvd en annen ledning, annen dvd rom? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 da er det sikkert hardware feil.. prøvd en annen ledning, annen dvd rom? 7971054[/snapback] prøvde en annen ledning, men annen dvd rom har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Prøv å formater hele dritten.. det hjelper som oftest.. heh Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Prøv å formater hele dritten.. det hjelper som oftest.. heh 7971076[/snapback] hehe kanskje. Prøvde spilleren på en annen PC, fant ikke dvden der heller. Frister å formatere ja hehe, men har så utrlolig mye viktige ting som jeg ikke vil slette..og orker ikke å styre med backup, er så mange hundre gb.. Endret 18. februar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå