Gå til innhold

Alternativer til Coolpix 4300??

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her.. Jeg skal kjøpe digitalkamera til min far i kombinert 60-årsgave og julegave. Han har tatt bilder i "alle år", men er vel egentlig ikke mer en alminnelig til noenlunde avansert. Det viktigste er nok bildekvaliteten og brukervennlighet. Jeg hadde egentlig sett for meg Coolpix 4300 og bestilte dette i midten av november. Nå viser det seg at importøren har leveringsproblemer og har trøbbel med å få dette ut til butikkene før jul (i alle fall i følge mpx). Er det noen som har tips til noen gode alternativer i samme prisklasse? Jeg har sett litt på Olympus C-4000 og det virker bra, men er kanskje litt stort og klumpete. Jeg har et Canon Powershot G2 selv og er fornøyd med det, men dette blir nok for stort og komplekst for min far. S30 er det nærmeste jeg finner fra Canon men dette synes jeg personlig i alle fall er litt "knuslete".

Alle innspill mottas med takk!

Steinar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

S30 er det nærmeste jeg finner fra Canon men dette synes jeg personlig i alle fall er litt "knuslete".

Steinar

Vet ikke hva du mener med knuslete, men broderns S30 er god å holde i, passe størrelse(ikke så tykk som CP4300) og dermed glir lettere ned i lomma. I tillegg gir den fabelaktig gode bilder(etter hva jeg har sett fra broderns albumer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...