Fjernkontroll1 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) ossen skjekker jeg temperaturen på pcen? Endret 18. februar 2007 av akema2212 Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 enten er det et program med hovedkortet ditt eller så kan du laste ned speedfan... Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Er dette passe temperatur eller alt for mye? Det lille tallet på oppgavelinjen står på ca. 40-50. Endret 18. februar 2007 av akema2212 Lenke til kommentar
Dollare2k Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er dette passe temperatur eller alt for mye? Det lille tallet på oppgavelinjen står på ca. 40-50. 7971138[/snapback] Jeg skal ikke være helt sikker på dette men alle de der tempraturene med en rød dings fremfor seg er for varm. Pga det ser ut som en flamme i mine øyner Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er dette passe temperatur eller alt for mye? Det lille tallet på oppgavelinjen står på ca. 40-50. 7971138[/snapback] Jeg skal ikke være helt sikker på dette men alle de der tempraturene med en rød dings fremfor seg er for varm. Pga det ser ut som en flamme i mine øyner 7971303[/snapback] det er en flamme du ser der og den kommer når temperaturen som måles er over en satt grense som vanligvis er satt til 50 i speedfan så det er ikke systemavhengig det er programmet som bestemmer det(og du kan stille det) når det kommer til om det er en grei temp så vil jeg ikke uttale meg for mye om det da jeg er litt svak i husken på varme i elektronikk og tolleranse det skal jo sies at harddisker(HDD) skal vel helst være lavest mulig mine samsung spinpoint disker er etter produsenten satt til alt under 55 er fet nok og blir det over 70 så må du gjøre noe umidelbart. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 EverstHome Edition =) lettere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå