Gjest Guest Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei, har fått en hevelse på størrelse med en knyttnevne på et litt kinkig sted som plager med enormt. Er det noen kjerringtips e.l. til hvordan jeg kan få ned denne? Hjelper det med is nå, selv m det er to dager siden jeg fikk den? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Beklager, glemte å legge til "Ønsker ikke standardsvaret 'Gå til legen'". Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du kan jo prøve å ha på is, det er sikkert ikke farlig. Det ville ha hjulpet mye om du fortalte hvor du har fått hevelsen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva er et "kinkig sted", og vet du hvorfor den har dukket opp der, eller har det "bare skjedd"? Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva med å prøve aloe vera gele? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er helt i overkant av rumpa..akuratt der rumpa begynner å dele seg. Vet ikke hvorfor den dukket opp. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er helt i overkant av rumpa..akuratt der rumpa begynner å dele seg.Vet ikke hvorfor den dukket opp. 7970942[/snapback] Du må gi oss flere informasjoner.. Hvordan skjedde det? Når oppdaget du det... og ev. bilder.. av baken din... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Halebeinet? Holder du på å utvikle hale? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Veldig vanskelig å si. Rett etter traume: Kjøl ned Lengre tid etter traume: Et ødem som er vedvarende? Væskeansamling - drener. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du falt og slått halebeinet? Er det ømt? Hvordan kjennes det ut? Selv om du ikke liker svaret "gå til legen", så høres det ut som du burde gjort det. En hevelse på størrelse med en knytteneve er det jeg vil klassifisere som en STOR hevelse. Hvordan klarer du å sitte? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Har du falt og slått halebeinet? Er det ømt? Hvordan kjennes det ut? Selv om du ikke liker svaret "gå til legen", så høres det ut som du burde gjort det. En hevelse på størrelse med en knytteneve er det jeg vil klassifisere som en STOR hevelse. Hvordan klarer du å sitte? 7975587[/snapback] Informasjon mangler... Kanskje han har stukket seg med litt annet og? Det kan være alt fra purulent inflammasjon til lokal oppsammlet blod/væsker osv.. Hvis du bruker "vannløslige steorider," vil det ta det tid før den løse seg i kroppen din. Da får du en svuls lignende greie i ræven.. NB: Jeg spekulere fritt nå... Endret 19. februar 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Dette er mest sannsylig en betennelse i noen kjertler (tror jeg) som sitter akkurat der. Hvis hevelsen er så stor som du sier er det mest sannsynelgi verk i den og du bør gå til legen å få den drenert. Antakelig vis må dette gjøres flere ganger. I værste fall må et mindere kirurgisk inngrep til. Ikke bli skremt det er ikke farlig, bare ubeleilig. Jeg vet du ikke vil høre dett, men gå til legen. Dette kommer ikke til å forsvinne ved å legge is på det i noen timer. Kanskje du kan få hevelsen til å gå noe ned for en kortere periode ved å kjøle ned området, men problemet forsvinner ikke. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Stikk til legen.. Om det er en oppsamling av ulumskheter(puss, blod, etc) så fikser han det der og da, bare legger deg på bordet og skjærer et snitt og trykker ut gørra. Gjør uhorvelig vondt, men det gjør den kulen også etterhvert om du ikke får den ordnet.(Jeg kunne knapt nok sitte på ræva, eller ligge på ryggen, for den ble så øm etterhvert). Lenke til kommentar
Gjest miriam Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei, har fått en hevelse på størrelse med en knyttnevne på et litt kinkig sted som plager med enormt. Er det noen kjerringtips e.l. til hvordan jeg kan få ned denne? Hjelper det med is nå, selv m det er to dager siden jeg fikk den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå