Gå til innhold

GT HD, en grafisk orgasme?

henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er som GT, har spilt forza en del, men det ble ikke det samme. Ble for "lett" man får for mye awards, mye penger osv i begynnelsen av spillet. Selv om jeg ikke har spilt de nye spilla(forza 2 og GTHD) så vil jeg si at GTHD ser bedre ut. Liker at man må få seg lisens for å kjøre de forskjellige klassene (4WD for eksempel). Og etter at man har gjort så føler man seg stolt :D Husker jeg sleit mye for å få en brukt Impreza inni garasjen min, men så var det så utrolig deilig å få det til slutt. Så måtte man oppgradere den, for å følge opp de andre konurrentene(helvettes dyre deler). Få bilspill som matcher denne følelsen(savnet det i forza).

Noen andre som har hatt den samme følelsen? :)

Endret av Spidy
Lenke til kommentar
det skal jeg også

8140903[/snapback]

Det er bra :dribble:

Digg å eie alle 3 nestegenerasjonskonsollene når 23.mars er omme :thumbup:

Så slipper jeg å tenke slik "Snuffs nå fikk jeg vite att Ratchet And Clank kommer til PS3, men jeg har jo bare Xbox 360 og Wii" :tease:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror denne banen er laget av hjernene som lager GTHD. Det er nok ingen "virkelig" bane. mer showcasebane.

..............

Ser frem til å laste ned dette spillet ja. Ser meget bra ut og det lover veldig godt.  :thumbup:

7971260[/snapback]

Her har du forklaring på hvor The Eiger Nordwand er.

Etter det jeg har fått med meg er GTHD-Concept bare en oppgradert verson av GT4 for HD. Så jeg regner med vi har mye mer i vente. Det skal og komme en rekke nye demoer før GT5 endelig er her.....så dette blir topp. Gleder meg til i morra! :dribble:

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...