boundishh Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 de burde fikse de tingene til gt5 Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ingenting er som GT, har spilt forza en del, men det ble ikke det samme. Ble for "lett" man får for mye awards, mye penger osv i begynnelsen av spillet. Selv om jeg ikke har spilt de nye spilla(forza 2 og GTHD) så vil jeg si at GTHD ser bedre ut. Liker at man må få seg lisens for å kjøre de forskjellige klassene (4WD for eksempel). Og etter at man har gjort så føler man seg stolt Husker jeg sleit mye for å få en brukt Impreza inni garasjen min, men så var det så utrolig deilig å få det til slutt. Så måtte man oppgradere den, for å følge opp de andre konurrentene(helvettes dyre deler). Få bilspill som matcher denne følelsen(savnet det i forza). Noen andre som har hatt den samme følelsen? Endret 12. mars 2007 av Spidy Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 jepp har den med alle gt spilllene Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Skal jallefall laste ned GT HD når jeg får Playstation 3 hjem i hus den 23.mars sammen med R:FoM og MotorStorm Legger til GT5 i min kjøpsliste Endret 12. mars 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) det skal jeg også 8140903[/snapback] Det er bra Digg å eie alle 3 nestegenerasjonskonsollene når 23.mars er omme Så slipper jeg å tenke slik "Snuffs nå fikk jeg vite att Ratchet And Clank kommer til PS3, men jeg har jo bare Xbox 360 og Wii" Endret 12. mars 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 De som sier at han som kjørte "sugde" bør ta en titt på den som heter for: "Gran Turismo HD - Lancer Trailer HD" Var rett og slett nydelig 8133680[/snapback] Åja, den var myyye bedre. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Om PS3 hoster opp noe saftig med GT5 så skal det investeres men jeg skal være sikker på at investerte penger blir brukt når det er i hus. Ser frem til GT5, men blir ikke PS3 på meg kun for GT HD. Så bra ser det ikke ut. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 blir digg å laste ned warhawk og flow også, syntes flow ser jævlig bra ut:D formula one kan også lastes ned er en lys fremtid for ps3 eiere Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Tror denne banen er laget av hjernene som lager GTHD. Det er nok ingen "virkelig" bane. mer showcasebane. .............. Ser frem til å laste ned dette spillet ja. Ser meget bra ut og det lover veldig godt. 7971260[/snapback] Her har du forklaring på hvor The Eiger Nordwand er. Etter det jeg har fått med meg er GTHD-Concept bare en oppgradert verson av GT4 for HD. Så jeg regner med vi har mye mer i vente. Det skal og komme en rekke nye demoer før GT5 endelig er her.....så dette blir topp. Gleder meg til i morra! Endret 22. mars 2007 av Totte- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå