Gå til innhold

GT HD, en grafisk orgasme?

henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene ser klart bedre ut hjemme enn de som ble presentert på forrige side! Jeg testet GTHD hos en venn igår på en Sony Bravia V 40", Dæven så dødslekkert det så ut. Hvis dette er grafikken vi kan vente oss, så ja takk =]

Noen som vet om vi får en v1,2, med evnt flere baner? begynner å bli rimelig lei av den ene jeg har nå...

Lenke til kommentar

Jeg har ihvertfall gått til inskaffelse av en sony kds-55a2000 eller hva den heter. 55" sxrd 1080p tv :D denne sammen med ps3en blir herlig:D

Tenk at spillet ser mye bedre ut enn de bildene som ble postet. Har nesten vanskelig for å tro at det er mulig :D

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
Åssen er det med lydene i GT HD? Har ikkje akkurat vert så utrolig bra lyder i de foregående spillene. Veldig monotome motorlyder jevnt over ;)

7977492[/snapback]

Det er faktisk en veldig undervurdert faktor i bilspill.. Savner veldig ett bilspill med virkelig bra bil-lyd. Burde være ett must i disse tider da flere og flere har annlegg som ikke kommer til sin fulle rett i dagens bilspill... Fatter ikke at det skal være så veldig vanskelig å få til heller.

Hadde vært enormt deilig med ekte ferrari-lyd på anlegget mitt. Det hadde gjort opplevelsen mange hakk nærmere realisme for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aah, nyyydelig spill :dribble:

Men virkelig trist med den elendige sjåføren, det gjorde bare at jeg fikk enda mer lyst til å steppe inn selv :D Nei, den personen burde holdt seg til en treig bil med automatgir :hrm: Unnskyldninga til'n, kan jo være at han ble "blennet" av den nydelige naturen rundt. Fikk faktisk lyst til å ta en fjelltur også nå jeg :p

Endret av Penis-Hans
Lenke til kommentar

Joda dette var pent for øyet, bare så synd at det ikke behager ørene i like stor grad. Igjennom nesten hele filmsnutten tok jeg meg i og si "sånn skal ikke den bilen låte, det er ikke engang nært". Høres ut som en veps i ett syltetøyglass, det er jo ingen power i lyden, det blir bare tamt og kjedelig og ikke minst irriterende. :thumbdown:

Endret av PuppetMastern
Lenke til kommentar
GT spilla har alltid hatt dårlige lyder syns eg. Tafatte motorlyder er slitsomt i lengden :p

8133627[/snapback]

Litt rart dette da de har tatt opptak av så og si alle motorlydene av de forskjellige bilmodellene brukt i spillene. Synes motorlyden er unik for hver eneste bil jeg. Skulle ønske meg flere baner på GT HD derimot, en bane blir for lite. Men gratis er det jo så kan ikke klage for mye.

Kan bare si at jeg hadde glemt hvor godt PS håndkontrolleren sitter i hånden under bilspill.

Lenke til kommentar

Visuelt er det lite å utsette på dette, selv om bakgrunnen tydelig er et foto...

Men jeg mener fortsatt realismen kunne vært bedre med damage, samt at man kunne kjøre ut. De aller fleste biler, selv de med mindre enn 100 hk klarer å kutte en papir-sperre...

I tillegg var lyden noe av det verste jeg har hørt. Både motoren og den utrolig irriterende skrenselyden!

Jeg synes fysikken ser bedre ut i Forza, men foreløbig er det tidlig å si...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...