Gå til innhold

GT HD, en grafisk orgasme?


henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror denne banen er laget av hjernene som lager GTHD. Det er nok ingen "virkelig" bane. mer showcasebane.

 

Når det er sagt så ser dette unektelig pent ut. Men tror nok det blir nesten et par ganger bedre når man spiller det selv. For videokomprimeringen tror jeg ikke gjorde asfalten "justice" Spesielt ikke på distansen da alt ble pixlete og blurry. Tror nok det er blurry i spillet og. Siden alle spill er det. Men ikke bildepixlete som det.

 

Ser frem til å laste ned dette spillet ja. Ser meget bra ut og det lover veldig godt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Replayen ser helt fenomenal ut! Herlig!! Om jeg kommer til å kjøpe spillet er jeg usikker på, Gran Turismo var noe jeg koste meg med i gamle dager. Har aldri spilt noe særlig mye mer på PlayStation og føler det blir litt for dyrt å kjøpe PS3 kun for Gran Turismo. Men dette så så råtøft ut, at det bare må testes! :D

Lenke til kommentar
Replayen ser helt fenomenal ut! Herlig!! Om jeg kommer til å kjøpe spillet er jeg usikker på, Gran Turismo var noe jeg koste meg med i gamle dager. Har aldri spilt noe særlig mye mer på PlayStation og føler det blir litt for dyrt å kjøpe PS3 kun for Gran Turismo. Men dette så så råtøft ut, at det bare må testes! :D

7971444[/snapback]

GTHD er en gratis tech demo.

 

Men PS3 er jo ikke gratis. Som mange påpeker i ALT for mange tråder her på forumet. (og som kanskje ironisk nok nå også blir hovetemaet i denne tråden også......sukk)

Lenke til kommentar
Takk gud for at GT5 har en TBA i 2008, får PS3 seg tid til å dale litt i pris og jeg tid til å spare litt lapper til investeringer.

 

Ser jo absolutt nydelig ut og, ingen tvil om det. Spennende å se når hele ruklet kommer ut :)

7971739[/snapback]

 

Skal du ha Forza 2 også ?

Lenke til kommentar
Takk gud for at GT5 har en TBA i 2008, får PS3 seg tid til å dale litt i pris og jeg tid til å spare litt lapper til investeringer.

 

Ser jo absolutt nydelig ut og, ingen tvil om det. Spennende å se når hele ruklet kommer ut :)

7971739[/snapback]

Ja! :)

 

Men er det ikke forskjell på GT HD og GT5?

Lenke til kommentar
Takk gud for at GT5 har en TBA i 2008, får PS3 seg tid til å dale litt i pris og jeg tid til å spare litt lapper til investeringer.

 

Ser jo absolutt nydelig ut og, ingen tvil om det. Spennende å se når hele ruklet kommer ut :)

7971739[/snapback]

Ja! :)

 

Men er det ikke forskjell på GT HD og GT5?

7973993[/snapback]

 

Hvis jeg har forstått det riktig så er GT HD en demo du kan laste ned fra playstation store. Mens gt5 lages as we speak.

 

Gleder meg vilt til å laste ned demoen ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...