henrikr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Bare jeg som får helt gåsehud av denne videon? http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game replay funksjonen får meg til å sikle, helt ærlig Snart bare 1 måned igjen:D Endret 18. februar 2007 av henrikr Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Grei demo det... Det ser bedre ut på replay enn når jeg spiller selv Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 replay på GT ser alltid litt bedre ut en gameplay. Hvorfor vet jeg ikke helt. Men har noe med vinkling og rendring å gjøre. Selv om begge er "ingame" Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Men følelsen av å prestert et godt løp, og så virkelig nyte løpet med en herlig grafikk i replay funksjonen ser jeg fram til. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 prøvde GTHD i går: i subaru telter utenfor vikingsipet under rally norway!! Jeg kan love deg at du har noe å glede deg til. jeg syns det nesten var som å kjøre vanelig bil å det var med kontrol. gleder meg som en unge til å kjøre det med ratt å pedaler :!: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Veldig pent ja Noen som vet hva den banen heter og om den er med i Forza 2? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tror denne banen er laget av hjernene som lager GTHD. Det er nok ingen "virkelig" bane. mer showcasebane. Når det er sagt så ser dette unektelig pent ut. Men tror nok det blir nesten et par ganger bedre når man spiller det selv. For videokomprimeringen tror jeg ikke gjorde asfalten "justice" Spesielt ikke på distansen da alt ble pixlete og blurry. Tror nok det er blurry i spillet og. Siden alle spill er det. Men ikke bildepixlete som det. Ser frem til å laste ned dette spillet ja. Ser meget bra ut og det lover veldig godt. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Sant som du sier, ser helt nydelig ut. Vil ikke bli grådig og tenke at det vil se enda mer fantastisk ut når jeg spiller det. Men det er jo sant Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Replayen ser helt fenomenal ut! Herlig!! Om jeg kommer til å kjøpe spillet er jeg usikker på, Gran Turismo var noe jeg koste meg med i gamle dager. Har aldri spilt noe særlig mye mer på PlayStation og føler det blir litt for dyrt å kjøpe PS3 kun for Gran Turismo. Men dette så så råtøft ut, at det bare må testes! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Replayen ser helt fenomenal ut! Herlig!! Om jeg kommer til å kjøpe spillet er jeg usikker på, Gran Turismo var noe jeg koste meg med i gamle dager. Har aldri spilt noe særlig mye mer på PlayStation og føler det blir litt for dyrt å kjøpe PS3 kun for Gran Turismo. Men dette så så råtøft ut, at det bare må testes! 7971444[/snapback] GTHD er en gratis tech demo. Men PS3 er jo ikke gratis. Som mange påpeker i ALT for mange tråder her på forumet. (og som kanskje ironisk nok nå også blir hovetemaet i denne tråden også......sukk) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ikkje verst, ikkje verst i det heile... Tippar denne blir lasta ned nokre gongar 23. mars. Kay Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hmm, har dere aldri sett GT replays før ? De har jo alltid sett like bra ut. De ser faktisk bedre ut på i GT3 og 4 også siden reprisene er bare 30fps i GTHD demoen. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Har selvf sett replays i GT før. Men ble lissom litt ekstra blown away av dette. Visste det til samboeren, hu trodde det var tv haha GTHD, sammen med resistance, formula one, oblivion, motorstorm, og dette er bare starten! Herregud som jeg gleder meg Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hmm.. syns dette var sykt kjedelig jeg. men så liker ikke jeg bilspill noe særlig heller. så i grunn så er min mening urellevant. Humm........ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Takk gud for at GT5 har en TBA i 2008, får PS3 seg tid til å dale litt i pris og jeg tid til å spare litt lapper til investeringer. Ser jo absolutt nydelig ut og, ingen tvil om det. Spennende å se når hele ruklet kommer ut Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Takk gud for at GT5 har en TBA i 2008, får PS3 seg tid til å dale litt i pris og jeg tid til å spare litt lapper til investeringer. Ser jo absolutt nydelig ut og, ingen tvil om det. Spennende å se når hele ruklet kommer ut 7971739[/snapback] Skal du ha Forza 2 også ? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Takk gud for at GT5 har en TBA i 2008, får PS3 seg tid til å dale litt i pris og jeg tid til å spare litt lapper til investeringer. Ser jo absolutt nydelig ut og, ingen tvil om det. Spennende å se når hele ruklet kommer ut 7971739[/snapback] Ja! Men er det ikke forskjell på GT HD og GT5? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 trodde det var en bilreklame til og begynne med, til jeg så litt nøyere og fant ut at det var ingame spilling.. (Gran Turismo HD: Lance Trailer på www.gametrailers.com.) Men så så jeg en annen filmklipp igjen, ikke helt det samme, men rått for det om. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Takk gud for at GT5 har en TBA i 2008, får PS3 seg tid til å dale litt i pris og jeg tid til å spare litt lapper til investeringer. Ser jo absolutt nydelig ut og, ingen tvil om det. Spennende å se når hele ruklet kommer ut 7971739[/snapback] Ja! Men er det ikke forskjell på GT HD og GT5? 7973993[/snapback] Hvis jeg har forstått det riktig så er GT HD en demo du kan laste ned fra playstation store. Mens gt5 lages as we speak. Gleder meg vilt til å laste ned demoen ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå