-Shark- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei, Bestillte for en stund tilbake en silentx vifte, denne skulle plassers forran i mitt TT Shark, hvor en orginal 120mm bråkete vifte fra thermaltake sitter. Byttet vifter og var klar til å starte opp. Trykker på knappen, hører en høyfrekvent pipelyd samt at det begynner å lukte litt svidd. Da skrudde jeg av maskinen. Så prøvde jeg 3 pins tilkoblinga fra viftestyringa og heller sette den på HK(der hvor cpu vifte skal være) da fikk jeg striper over hele skjermen. Hva gjør jeg da? Hvilken utgang tåler En silentx vifte Trenger hjelp kjapt. Takk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 ''update'', prøvde nå vifta på en ledig 3-pin på HK- det fungerer uten striper og lignende. Men det lukter fremdeles svidd. Men når jeg tar ut vifta forsvinner denne svi lukta. Er det vifta som må ''kjøres inn'' eller hva er dette for noe tull? -Shark- Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 ''update 2'', nå prøvde jeg den på vifte styringa. Det fungerer jo nå, lukter ikke noe enda. Men den står på full guffe, og når jeg prøver og skru ned lager den merkelige lyder.. HVa skal dette bety? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Skjønner ikke hvordan denne viften skal kunne svi viftestyringen din, den krever 2,8 watt. Det er ikke mye... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Skjønner ikke hvordan denne viften skal kunne svi viftestyringen din, den krever 2,8 watt. Det er ikke mye... 7975227[/snapback] Takk for svar. Aner ikke jeg heller. Merkelig altså. Sendte en mail til microplex og hører med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå