Gå til innhold

Request Restart Device program for SymbianOS

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem med min SymbianOS series 60 v3 telefon.

Problemet er som følger:

Når Series60 v.3 telefonene blir koblet fra en incar blåtann enhet så hører de som sitter i den andre enden ekko i hver samtale helt til telefonen blir restartet. F.eks hos meg så fungerer det helt fint å snakke i bilen gjennom blåtann cdspilleren min, men hver gang jeg skrur av bilen og skal foreta en samtale etter å vært tilkoblet enheten så hører alle andre ekko i den andre enden. Selv om jeg fysisk skrur av bluetooth på telefonen så er ikke dette nok. I henhold til mye lesing på www.nokia.no sine diskusjonsforum er dette et meget kjent problem og det virker ikke som nokia har tenkt å gjøre noe med dette siden det kun forekommer med andre merker en nokia sine egne "incar enheter"

Siden disse telefonene bruker lang tid på å skru seg av og på er jeg ikke intressert i å gjøre dette manuelt, så jeg jakter på et program som foretar en restart for meg. Jeg ønsker da ikke å måtte skrive pinkode for hver gang.

Endret av g0lden
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

FExplorer utfører restartsjobben for deg.

Men, om dette blir enklere enn å taste PIN-kode i det store og hele, er jeg litt usikker på...

Du må starte FExplorer, trykke valg, bla ned til phone, for så å trykke restart...

Men i tillegg så får du jo en av de beste utforskerne til S60 også da (riktignok bare i Beta-versjon til 3rd edition ennå, men...).

Problemet? blir at du eventuelt må signere programmet selv, men det ser jo ut som du har rimelig peiling på telefonen din, så dette takler du. :)

Oppskrift på hvordan signere selv, ligger også på denne siden:

FExplorer

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...