Blaster2k Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei Først av alt så vil jeg ikke ha kommentarer på hvordan siden ser ut, fargene, header, footer, linker osv skal endres når jeg er ferdig med kodingen. Problem: Jeg får ikke en div til å se ut slik jeg vil. Eller den funker i ie, men ikke i opera og firefox. SNAPSHOT(updated) den som jeg har gjort til neongrønn. Jeg vil at den skal vises ca slik den gjør i ie. Siden CSS Noen som ser hva jeg har gjort feil? Endret 19. februar 2007 av Blaster2k Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 For å få footeren i bunn bruker du: position: absolute; bottom: 0; i csset. Det enkleste med den hvite delen er nok å fylle den med innhold slik at den blir like lang som siden. Dersom du ikke skal ha innhold kan du prøve på å stille den som alt ligger i akkurat så smal som mulig, og ta bakgrunnsfargen til hvit. Da vil det som ikke er dekket være hvitt.. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) takker for svar, men problemet er container-diven hvordan får jeg den til å vises i opera og firefox :S edit: har det noe med at .sidebar er float: left? Endret 18. februar 2007 av Blaster2k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du vil ha det heile til å sjå ut som om DIV-elementet er like høgt som resten av sida. Det må ikkje nødvendigvis vere det. Faux Columns forklarar problemet. Om du lurer på meir så kan du søke på "Faux Columns" her på forumet, så får du nok ein del treff Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 er det eneste måten? ingen mulighet til å få den neongrønne diven til å gå fra header til footer? Lenke til kommentar
attach Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 http://www.positioniseverything.net/easyclearing.html Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 http://www.positioniseverything.net/easyclearing.html 7975168[/snapback] Nyaktig det jeg trengte! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå