simen_gunnar Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ja, jeg har fått meg nvidia 8800 GTS 640 mb. Når jeg har instalert drivere o.l så prøver jeg forskjellige spill og alt funker utenom CS:S og Garrys MOD 10. Altså.. Da er det logisk å tro at det er noe rart mellom source motoren til valve og mitt skjermkort. men Half Life 2 funker veldig bra. Half life 1 og CS 1.6 funker også btw. Det som skjer når jeg starter Counter strike: source eller garrys mod er at hører et lite klikk fra CRT 17'' skjermen min. og alt blir svart. jeg rekker ikke engang å se oppstartsbilde på spillene. Jeg har prøvd å av instalere og instalere spillene og driverne til skjermkortet på nytt, men har fortsatt samme problem. Noen som har opplevd noe lignende? Takk for eventuelle svar Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Prøv å kjøre spillene i ''sikkermodus'' (640*480 oppløsning, 256 farger osv.). Har opplevd noe lignende før, da var det refresh raten i spillet som var for høy Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 mener du å stille inn på denne oppløsningen i windows, eller i selve spillet? for spillet kommer jeg jo ikke inn i.. Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Fra windows. Høyreklikk på snarveien til spillet, velg egenskaper, kompatibilitet også fra skjerminnstillinger velger du kjør i 640*480 oppløsning og 256 farger ; ) Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 skjedde med meg dette også, da hadde jeg for lav oppløsning i windows,og satt for høy inne i cs:s. Løsning: sette opp oppløsningen i windows, og få den ned igjen inne i cs:s evt. (var med ett nvidia6600 og ett 7950gt med dog) Kan kansje skje omvendt også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå