HondaNSR Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei. jeg har tidligere brukt Limewire og Utorrent for nedlasting av filer. Men nå med ny pc så fungerer ikke torrent nedlastinger, og med limewire går alt fryktelig sakte! Hvordan fikser jeg dette problemet? Endret 18. februar 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Firewall? Hvordan er hastigheten når du kjører speedometeret til harware.no? Limewire skulle fungere fint uansett. Men med torrent kan det lønne seg å åpne porter. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Har slått av firewall. Hastigheten 3500kb, jeg har 8mb linje men har brukt å ligge på 4500-5000kb på tester. På Torrent bruker jeg port 21, samme som jeg har brukt på min gamle pc. Men kjører jeg test så kommer det opp at den er sperra, så hvordan åpner jeg den? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har slått av firewall.Hastigheten 3500kb, jeg har 8mb linje men har brukt å ligge på 4500-5000kb på tester. På Torrent bruker jeg port 21, samme som jeg har brukt på min gamle pc. Men kjører jeg test så kommer det opp at den er sperra, så hvordan åpner jeg den? 7970718[/snapback] Du må vell åpne den på routern din. Viss det fungerte før er det sikkert fordi den gamle maskinen din hadde en annen ip adresse. Så når du fikk ny maskin blir ikke port 21 routet til den nye men den gamle maskinen din. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Når jeg tester så viser det seg at port 21 er stengt for den gamle pc`en og. Men den får likevell laste ned. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Rapportert Les her! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Å herre leke moderatorer takler jeg ikke. Er ikke noe som strider mot retnignlinjene her. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Rapportert Les her! 7971385[/snapback] Å stakar! Jeg trenger hjelp til å laste ned via torrent, og det leder til piratvirksomhet? *Jeg vet hvor du bor, lille nabo* Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Å herre leke moderatorer takler jeg ikke. Er ikke noe som strider mot retnignlinjene her. 7971468[/snapback] jeg har tidligere brukt Limewire og Utorrent for nedlasting av musikk og filmer. Minner meg litt om piratkopiering Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ta for eksempel pure pwnage. For å få lastet det ned er det greit å bruke torrent så de slipper å bruke masse båndbredde på opplastning. Det er bare en av sikekr tmange eksempler. Disse programmene er fult lovlige er bare musikk og film industrien som vil ha de bort. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Er ikke alt som er opphavsbeskyttet, og forresten; Ha deg til h******* om du skal drive off-topic her! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Tracker status: Kan ikke koble til fordi målmaskinen avslo. Dette kommer opp på alle nedlastingene mine, hva kan være grunnen? Edit: Fekk det til nå, slo av Norton Internet Security. Men det går fortsatt ekstremt sakte iforhold til hva som er normalt. Noe som kan hindre hastigheten? Endret 18. februar 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du må vell fremdels åpne porter. Norton kan du bare slette... Skaper alltid krøll. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Ja Norton går ikke ihop med Vista uansett, så det forsvinner før jeg får oppdateringen min. Men hvordan åpner jeg porter? Endret 18. februar 2007 av HondaNSR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå