Gå til innhold

Døende Wii, artifacts.

Steinegal

Anbefalte innlegg

Etter et par uker ut wiispilling bestemte jeg meg for å fyre den opp å kose meg litt i Zelda og i noen VC spill.

Alt virket ok mens jeg spilte Adventure of Link, til jeg trykket på home knappen.

Merkelige artifacts(Grafikk feiler) dukket opp.

Så snart jeg var ute i Wii menyen så alt fint ut så jeg tenkte at problemet låg i VC systemet.

Så sto Zelda:TP for tur, og allerede i introvideoen dukker det opp små hvite prikker og streker:(

Noen andre som har sett noe lignende?

Et søk på nett ga meg at WiiConnect24 skapte problem, siden viften ikke gikk:(

Og vil savegame kopiert til SD kort være mulig å bruke i en ny maskin? Vil nødig tape all spilletiden i Zelda:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta den med til forhandlere og ikke bry deg om å skrive til CS til Nintendo. Om Wiien din er så ung som jeg tror, har du full rett til å få den erstatet med en ny, selvfølgelig kan forhandleren ønske å sende den inn, men det blir jo like dyrt om ikke dyrere enn å gi deg en ny en.

Hvor gammel er maskinen din?

Lenke til kommentar
Kjøpte min 8.Desember.

Skal ta den ned til elkjøp i morgen, men finner ikke kviteringen:/

7970763[/snapback]

Har ingen ting å si, i dag skal alle selskap ha kopi av alle kviteringene, arkivert. Dette grunnet økonomisk innsyn. Og siden alt går over dato skal det bare være å nevne dato når du kjøpe den samt navnet og voila, der er du.

Men i.o.m at dette er Elkjøp så har de vel klart å kludra det til på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Fikk svar fra support nå, sa at problemet ligger vist i hovedkortet så jeg skulle bare levere den inn i butikken jeg kjøpte den så ville de sende den til Nintendo:/ ser ut til at det blir et halvt år uten wii da:/

7972538[/snapback]

Et halvt år? Maks 2 uker tenker jeg vi sier :)

Lenke til kommentar
Virker som Wii har en del hardware problemer også. Sett ganske mange rundt omrking som har måttet returnere den. Virker faktisk som PS3 er den mest robuste av alle 3. Det hadde jeg ikke trodd for kort tid siden.

7972000[/snapback]

Dont feed the trolls. Ta dette i en annen tråd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...