Distressor Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Portal Of Zabulon - "Deceit" En låt jeg klimpret meg frem til for en god stund siden. Mangler foreløpig vokal, får se hva jeg får gjort med den biten etterhvert Utstyr: Pro Tools LE Digi002 R Amplitube Sample Tank Epiphone Les Paul Gothic Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 dette var utrolig bra... håper du kan få på en vokal etterhvert. nice gitar da. Det er ekte humbuckere på den ikke sant? Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 dette var utrolig bra... håper du kan få på en vokal etterhvert. nice gitar da. Det er ekte humbuckere på den ikke sant? 7988263[/snapback] Det er humbuckere ja, men kun de som følger med gitaren som standard. Har tenkt til å oppgradere til Seymour Duncan etterhvert Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 fet greier dette.. hva har du spillt inn med? Er det sampla trommer.. evt, hvilket program ?? er på utkikk etter noe liknende! og som nevnt, få på vokal, så blir dette knallert! Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 fet greier dette.. hva har du spillt inn med? Er det sampla trommer.. evt, hvilket program ?? er på utkikk etter noe liknende! og som nevnt, få på vokal, så blir dette knallert! 7991322[/snapback] Hei hei, takk for det Gitaren er spilt inn rett gjennom Pro Tools-interfacet (en DIGI 002), gitarvrengen er det Amplitube som står for. Gitaren har jeg spilt inn to ganger og pannet hver av sporene til hver sin side for å lage en "vegg" av gitarer. Trommene (og alle synth-partiene, samt bassgitar) har jeg programmert note for note gjennom MIDI-delen i Pro Tools, trommelydene kommer fra Sampletank. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 fett! Hvor kjøpte du sampletank, eller evt. torrent for å laste det ned? (Muahahaha) Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) fett! Hvor kjøpte du sampletank, eller evt. torrent for å laste det ned? (Muahahaha) 7995759[/snapback] Sampletank fulgte med da jeg kjøpte Pro Tools-stæsjet mitt. De selger det i de fleste musikk/pro-audio butikker med litt utvalg, eksempelvis ProLyd og Imerslund. Det er veldig enkelt og greit å bruke, ryddig og pent. Skal du ha mer realistiske trommer, ville jeg dog heller satset på BFD eller Battery + Drumkit From Hell. ...eller eventuelt en ekte trommis Endret 22. februar 2007 av BrunoStergodt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Utrolig bra. Tror du burde glede det ganske mye til du får trommis (Evt, resten av bandet) Likte gitaren utrolig gått Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Utrolig bra. Tror du burde glede det ganske mye til du får trommis (Evt, resten av bandet) Likte gitaren utrolig gått 8005997[/snapback] Jeg er trommeslager på trettende året selv, så ikke umulig jeg mikker opp mitt eget sett og legger et ordentlig trommespor på låta etterhvert Må låne en del mikrofoner om det skal bli skikkelig bra bare. Jeg er ganske fornøyd med gitarlyden selv, så det er hyggelig at du liker den Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Dette var fett! Når/ hvis du får tak i vokalist så må du legge den ut her! Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Utvilsomt den beste produksjonen jeg har hørt her inne. Like pent å høre på, både i mine studiomonitorer og hodetelefoner. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Tusen takk for godord, det er veldig hyggelig å høre Jeg har en til på trappene, skal poste den når den begynner å ligne på ferdig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hadde du skaffet en god, barsk vokal til det her så hadde det vært av en kvalitet jeg kunne ha betalt for i butikken. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg må si meg enig. Veldig tøff gitar. Prøv å få en barsk vokalist, så er dere igang med noe tøft. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Hva slags vokal ser dere for dere på låta? Growling? Clean? En kombinasjon? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Veldig bra! Kombinasjon av growling og clean hadde blitt steintøfft, rett og slett. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Veldig bra!Kombinasjon av growling og clean hadde blitt steintøfft, rett og slett. 8029290[/snapback] Aye! Jeg utgår som vokalist selv, men jeg har et par kamerater jeg tror kunne passe. Usj, jeg får vel sette meg ned en av dagene og skrive litt lyrikk og da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva slags vokal ser dere for dere på låta? Growling? Clean? En kombinasjon? 8029138[/snapback] Hva som helst det er kvalitet over. En kombinasjon er å foretrekke, men man kjører heller kun clean dersom growlingen suger, eller kun growl dersom cleanvokalen suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå