Elv!sPresley Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 ALWAYS COCA-COLA!!!!!!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hvorfor synes jeg de utallige postene om julebrus er Plagsomme? 1: Alle meningene er subjektive og ikke objektive. 2: Alle har forskjellig smak (Subjektiv smak) 3: Det var greit med 1post ,men nå er det definitivt mer en 1. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: CFD skrev (2002-12-11 22:19):Hvorfor synes jeg de utallige postene om julebrus er Plagsomme?1: Alle meningene er subjektive og ikke objektive.2: Alle har forskjellig smak (Subjektiv smak)3: Det var greit med 1post ,men nå er det definitivt mer en 1. Nå begynner du igjen. :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 ja det gjør jeg. Blir litt irritert over at det kommer så mange like poster. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 ingen som har nevnt Nisse Noppes Julebrus fra Mack. Husets er også billig og fin, men har en noe syntetisk ettersmak og ser mer rosa ut enn rød, som julebrus skal være. Grans tør jeg ikke smake, det er jo de som lager urinlignende brussorter som eksempelvis fiesta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå