jan rune Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 det er min mening! Lenke til kommentar
kruger Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 bra post, virkelig! Imponerende! Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 takk, jeg prøver virkelig :smile: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Går ut i fra at du snakker om den innebygde i XP? Kjenner ikke den, men 'Remote Assistance' er i utgangspunktet genialt... Bruker selv RemCom = Remote Connect, og den er i alle fall genial :smile: Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Den assistance i XPn er grei den så lenge man ikke trenger "assistance" for å få den til å funke. Opplever ofte problemer med å koble seg opp til den man skal hjelpe.. Symantec sin pcAnywhere.v10 holder nå jeg en liten knapp på :smile: Gibos Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 har brukt symantech pcanywhere 10 før,men i remote asssistance så virker det som alt går mye raskere. og selve bruker grensesnittet ere jo mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå