larschroe Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Problemet er at du har brukt en adapter som gir ut vekselstrøm, mens radioen skal ha likestrøm. Det at radioen ikke gikk i stykker ganske fort med den adapteren er egentlig så utrolig at det nesten burde feires. Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Problemet er at du har brukt en adapter som gir ut vekselstrøm, mens radioen skal ha likestrøm. Det at radioen ikke gikk i stykker ganske fort med den adapteren er egentlig så utrolig at det nesten burde feires. 8039113[/snapback] Da kan jeg informere deg om at min far har brukt en adapter med 12VAC i et år på sin Tivoli PAL uten at noe har skjedd. Etter at jeg byttet adapter er forøvrig radioen så godt som helt bra igjen. Satser på mange fremtidige år med den grønne tassen. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det hørtes rart ut, men hvis det virker så er det vel greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå