Den Polse Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har merket at det kommer endel "sploing" og andre irriterende lyder på musikk cder jeg lager. Noen sanger blir nesten helt ødelagte. Noen som vet om dette skyldes brenneprogrammets decoder av mp3er eller mp3ene selv? en mp3 som ble helt ubrukelig på cd når jeg brukte Roxio, konverterte jeg først med winamp før jeg kopierte den på cd, og den ble helt fin. ? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Virker som det isåfall er Roxio-programmet som lager herp av lyden, ettersom den blir bra når du lar annen SW stå for dekomprimeringen. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har hatt dårlige erfaringer med Roxio på flere måter, at f.eks cd`en ikke virker i andre maskiner osv.... men bruk heller Prassi eller Stomp Record Now Max til å brenne musikken. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei! Fikk nettopp en telefon fra en kopis jeg har brent noen CD'r til, og han sa at det var noen klikke lyder i begynnelsen på noen av sangene. Jeg brukte Easy CD Creator til å brenne dem jeg og. Er ikke hjemme nå, så jeg får ikke sjekket om filene på PC'n min har de samme lydene, men hvis de ikke har det så er det Easy CD Creator som fucker de opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå